فال روزانه شخصی / 8 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 21.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

فردی شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر کرده و پاهای تان را به سوی هدف به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

فال روزانه اردیبهشت

حالا وقت آن است که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این فال نشانه زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدام یک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم و پرمعناست.

فال روزانه خرداد

قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده دارید. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما به صورت احساسی انباشته شده پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه شود ابراز کنید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان به طور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نیست با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دل تان را باز کنید. ارتباط برقرار کردن برای یک قلب شکسته مرهمی فوق العاده و موثر است.  آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

فال روزانه مهر

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می شود. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر شود. گرچه این فال شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته و نمایانگر آن است که به سوی دوره مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید. هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب و مساعد است.

فال روزانه آبان

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید به وسیله این قدرت دگرگون کننده ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می شود یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیت جدید خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال روزانه آذر

زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. به زودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نشوید.

فال روزانه دی

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برای تان ایجاد خواهد شد که موجب پیشرفت زندگی شما می شود. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. نقش مدیریت و مسئولیت را در کارهای تان به عهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان شود. این فال می تواند نشانه تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یادشده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

فال روزانه بهمن

بدون دگرگونی پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

فال روزانه اسفند

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارد و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسد از دو حالت خارج نیست؛ یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه اعمال گذشته خود را بپذیریم. این فال هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

کدخبر: 872709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟