فال روزانه شخصی / 5 اسفند ماه + فیلم
حجم ویدیو: 15.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

در شرایطی قرار گرفته اید که باید از بین چند راه یکی را انتخاب کنید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر خواهد بود. آنوقت می توانید بهتر عمل کنید. احساس می کنید یکی از دوستان تان از شما دلگیر شده است. حتی از او علتش را نیز می پرسید اما جوابی نمی شنوید زیرا او ادعا می کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است. سعی کنید حرفش را قبول کنید و به او فرصت دهید. همه چیز به زودی به شرایط مطلوب خود باز خواهد گشت.

فال روزانه اردیبهشت

امروز از آن روزهاست که مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. احساس خوبی دارید و این احساس با گذشت زمان بیشتر و بیشتر هم می شود. از این فرصت استفاده کنید و دل افرادی را که می خواهید به دست آورید. وقت تان را صرف کارهای بی اهمیت نکنید اما هر قدمی که برمی دارید باید برنامه ریزی شده باشد تا زودتر به هدف تان برسید. اگر با یکی از دوستان تان به مشکل خورده اید تمام تلاش تان را برای حل مشکلاتی که در پیش است، به کار گیرید و با قدرت تمام ظاهر شوید. همه چیز ممکن است تنها اگر شما بخواهید.

فال روزانه خرداد

شرایط کنونی شما مثل همیشه نیست و این موضوع ناراحت و نگران تان کرده است اما سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. به جای سردرگمی با تحقیق اطلاعاتی را که می خواهید به دست آورید و هرچه سریع تر تصمیم نهایی را برای زندگی تان بگیرید. بد نیست کمی دید خود را نسبت به اطرافیان تان تغییر دهید و خوش بین تر از قبل باشید. شما می توانید ارتباط خود را آنطور که می خواهید پیش ببرید اما برای این کار باید سیاست داشته باشید.

فال روزانه مهر

امروز سر موضوعات کوچک با دیگران اختلاف نظر خواهید داشت. بهتر است به جای ادامه بحث بار دیگر رفتارهای خود را زیر ذره بین قرار دهید. هیچ مطلقی وجود ندارد بنابراین به دنبال مقصر نگردید. به زودی سفری در پیس دارید که برای شما اتفاقات خوشی را رقم خواهد زد. فقط سعی کنید در طول آن حواس تان به وسایل تان باشد زیرا یک کم توجهی کوچک می تواند اعصاب تان را بهم بریزد. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای خوب است. خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

فال روزانه آبان

مدتی است برای رسیدن به هدف تان تلاش زیادی کرده اید اما به آن نرسیده اید. شاید بخواهید راه دیگری را انتخاب کنید اما قبل از هر کاری از مشورت با دیگران غافل نشوید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق زندگی تان می گردید به زودی همان رویایی که همیشه در سر می پروراندید به واقعیت تبدیل خواهد شد. اگر می خواهید تغییراتی به زندگی تان دهید اول از همه باید فکرتان را تغییر دهید. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

فال روزانه آذر

در کارهایی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و خودتان را کنار بکشید. البته طوری رفتار نکنید که دیگران آزرده خاطر شوند. بگذارید دیگران خودشان آزادانه تصمیم بگیرند. اگر احتیاج به آرامش دارید یک سفر کوتاه را به شما پیشنهاد می کنیم. لازم نیست به جای دوری بروید، یک گشت و گذار در شهرتان هم می تواند حال شما را سر جایش آورد. یکی از افراد خانواده تان امروز به کمک شما نیاز دارد، به کمکش بشتابید.

فال روزانه دی

رابطه تان با خانواده و تمام اعضای خانه امروز در بهترین حالت خود قرار دارد. اگر همکاران تان را بیرون از محیط کارتان دیدید آنها نیز ممکن است دوستانه و با مهربانی با شما برخورد کنند. این وضعیت ممکن است نتیجه مکالمات باز و درک عمیق شما از یکدیگر باشد. شما به سطح جدیدی از درک کردن اطرافیان تان رسیده اید و روابط تان رو به بهبودی است. به پیشرفت تان ادامه دهید و بدانید که این نه تنها به نفع شماست بلکه به نفع همه افرادی است که با شما رابطه دارند. شما قدرت مدیریت دارید به نحوی که بدترین فاجعه ها را به آرامش تبدیل کنید. از این توانایی تان برای ترمیم روابطی که رو به نابودی است استفاده کنید. نظم دادن به کارها هم از توانایی های دیگر شماست. از آن استفاده کنید!

فال روزانه بهمن

 شما ممکن است قرار شرکت در یک سخنرانی را بگذارید و یا برای یک گشت و گذار دو نفره در آخر هفته برنامه ریزی کنید. در حال حاضر مکالمات بین شما و دوست صمیمی تان صادقانه و بدون پنهان کاری است و با حمایت از یکدیگر صورت می گیرد. امروز وقتی برای تلف کردن ندارید. نگذارید روزتان بیهوده از دست برود.

فال روزانه اسفند

آیا شما در زمینه فعالیت های هنری مشغول به کار هستید؟ اگر جواب تان مثبت است،= باید بگوییم امروز خبرهای غافلگیر کننده ای را در رابطه با یک موفقیت حرفه ایدریافت خواهید کرد. این اتفاق امروز را برای شما به روزی فوق العاده زیبا تبدیل خواهد کرد. شاید حتی دوستان تان هم بخواهند با شما تماس گرفته و یا حضوری برای تبریک گفتن نزدتان بیایند. شما ایده های بی نظیری را برای شروع پروژه های جدید در سر دارید، از کنار آنها بی تفاوت رد نشوید و فکر نکنید که بیش از اندازه بلندپرواز هستند، در حال حاضر هیچ کاری برای شما غیر ممکن نیست. یک قرار عاشقانه با کسی که دوست دارید دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.

کدخبر: 871703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟