فال حافظ امروز / 11 تیر با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 38.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

که چنان ز او شده‌ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد

که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که کار شما شده گله و شکایت از بخت و اقبال و روزگار، از یکی از دوستان ناراحت هستید و به مراد دل نرسیده اید اما این راهش نیست، بهتر است از خودبینی و کبر دوری کرده و واقعیت زندگی را قبول کنید تا اینهمه دچار اندوه نشوید. مدتی است کاری کرده اید که از آن پشیمان شده و قصد جبران را دارید، دخالت بی جا در کار دیگران شما را دچار ندامت کرده، از دخالت های بی مورد دست بردارید و به جای آن سعی کنید به دیگران راهنمایی و مشورت برسانید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

نظر کردن به درویشان منافی بزرگی نیست

سلیمان با چنان حشمت نظرها بود با مورش

کمان ابروی جانان نمی‌پیچد سر از حافظ

ولیکن خنده می‌آید بدین بازوی بی زورش

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که زندگی را سخت نگیرید چراکه ارزش این همه رنج را ندارد. برای دو روزه دنیای فانی حق دیگران را پایمال نکنید. از ظاهربینی پرهیز کنید و فریب ظواهر دنیا را نخورید. از رویاهای محال دست بردارید. اسرار خود را برای نامحرم فاش نکنید. مدتی است سر دوراهی قرار گرفته اید، سعی کنید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و با خداوند توکل داشته باشید. از افراد حسود دوری کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نسیم من بلبل خویش را مسوز

کز سر صدق می‌کند شب همه شب دعای تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که مدتی است در خودتان فرو رفته و به دیگران بی محلی می کنید، این کار باعث آزار دل و رنجش اطرافیان شده است، دست از این کار بردارید. زمان توکل و یاری گرفتن از خداوند است. برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. با استعانت از پروردگار متعال و کمک دیگران به زودی به خواسته های دل تان خواهید رسید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی

وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو

هر قبله‌ای که بینی بهتر ز خودپرستی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید مدتی است که در امور خود غرق شده و از خانواده و دوستان غافل شده اید، با اطرافیان رفتاری توام با غرور و خودخواهی دارید و فقط به خودتان توجه می کنید. دوباره عشق و محبت را در زندگی به جریان بیندازید که عمری که بدون عشق بگذرد پشیزی ارزش ندارد. برای رسیدن به مراد دل از بیراهه برگردید و در مسیر درست قدم بردارید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

مست است یار و یاد حریفان نمی‌کند

ذکرش به خیر ساقی مسکین نواز من

یا رب کی آن صبا بوزد کز نسیم آن

گردد شمامه کرمش کارساز من

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید غصه نخورید که زندگی به همین روال باقی نخواهد ماند، بالاخره روزگار سختی و مشقت تمام می شود و ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار می رود اما لازم است نقطه ضعف های خود را بشناسید. علت اشتباه و شکست ها را بررسی کنید تا با موانع آشنا شده و در صدد رفع آنها بکوشید. ریاکاری و دورویی عاقبت خوبی ندارد. با اراده و خلوص نیت و توکل به خدا به راه تان ادامه دهید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

به فریاد خمار مفلسان رس

خدا را گر می‌دوشینه داری

ندیدم خوشتر از شعر تو حافظ

به قرآنی که اندر سینه داری

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که این همه کینه و عصبانیت دردی را دوا نمی کند، سعی کنید خود را کنترل کرده و عقل تان را به کار بیندازید. برای حل مشکلات با تدبیر و درایت عمل کنید و از دوستان مورد اعتماد کمک بگیرید. خداوند سراسر رحمت و لطف است، به لطف بی کران پروردگار ایمان بیاورید و به او توکل کنید که همه چیز در ید قدرت اوست.

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

شرح این قصه مگر شمع برآرد به زبان

ور نه پروانه ندارد به سخن پروایی

جوی‌ها بسته‌ام از دیده به دامان که مگر

در کنارم بنشانند سهی بالایی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که احساس تنهایی می کنید و به دنبال کسی می گردید که بتوانید با او درد دل کرده و حرف های دل را برایش بگویید. دچار دلتنگی شدیدی هستید و به شدت غمگین و افسرده به نظر می رسید. اگرچه معشوقی ندارید و این وضعیت شما را آزار می دهد اما بدانید که خداوند در همه حال با شماست و هیچ وقت تنها نخواهید ماند. ان شاالله آینده خوب و روشنی در انتظارتان است.

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

بادت به دست باشد اگر دل نهی به هیچ

در معرضی که تخت سلیمان رود به باد

حافظ گرت ز پند حکیمان ملالت است

کوته کنیم قصه که عمرت دراز باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیری بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت. چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد. از نصیحت های اطرافیان دلسوز دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم

چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست

در دست سر مویی از آن عمر درازم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در راه رسیدن به مقصود از مشکلات و موانع عبور کنید و ناامید نشوید تا کامیاب و پیروز شوید. اجازه ندهید کنایه افراد حسود و بددل شما را از رسیدن به هدف بازدارد. به خداوند توکل داشته باشید.

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

بده کشتی می تا خوش برانیم

از این دریای ناپیداکرانه

وجود ما معماییست حافظ

که تحقیقش فسون است و فسانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سوءاستفاده و توطئه چینی را دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب ها و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد. به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

دماغ و کبر گدایان و خوشه چینان بین

بهای نیم کرشمه هزار جان طلبند

نیاز اهل دل و ناز نازنینان بین

حقوق صحبت ما را به باد داد و برفت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که ظاهرتان خبر از اسرار درون نمی دهد. استعدادهای فراوانی دارید که مردم از آنها خبر ندارند. با اینکه شخص خودخواه و مغروری به نظر می رسید اما اینطور نیست. انسانی هستید که سر عهد و پیمانی که بسته اید می مانید. در آینده نزدیک تحولات روحی عمیقی رخ خواهد داد، کینه و کدورت را از دل بیرون کرده و قلب تان جلا پیدا خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم

جرس فریاد می‌دارد که بربندید محمل‌ها

به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید

که سالک بی‌خبر نبود ز راه و رسم منزل‌ها

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی بلندی های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی های این راه نیاز است. مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا به سرمنزل مقصود برسید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟