فال حافظ امروز / 20 اردیبهشت با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 17.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می‌نگنجد کاندر تصور عقل

آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با اینکه خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید. گاهی در مورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

بیا با ما مورز این کینه داری

که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به

از آن گوهر که در گنجینه داری

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد غم به دل راه ندهید و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل شده و به مراد دل خواهید رسید. روزهای خوش در راه است و غصه ها به پایان می‌رسد. از غرور و کبر دوری کنید و به ضعف های خود توجه داشته باشید و برای رسیدن به هدف راه‌های جدید را امتحان کنید، ان‌شاءالله به یاری خداوند و توکل به او به اهداف خود دست پیدا می‌کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

نو بهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اگر فکر می کنی راه درست را انتخاب کرده ای حتی اگر شکست خوردی مایوس نشو و به راهت ادامه بده و سعی کن خودت آینده خودت را بسازی.

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید دوستی به تو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف و حالت نیکو می شود.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق

ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

حافظ اندر درد او می‌سوز و بی‌درمان بساز

زان که درمانی ندارد درد بی‌آرام دوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید چون کاری را شروع می کنی باید سعی و تلاشی در خور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

المنه لله که در میکده باز است

زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی

وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز رویاها و افکارتان به روی حقیقت سایه انداخته و خبری از منطق و واقع بینی همیشگی شما نیست. با این حال حقیقت این است که پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. علاقه چندانی به انجام وظایف تان احساس نمی کنید و دل تان می خواهد هر جایی که تفریحی در انتظارتان است به همان سو بروید. نادیده گرفتن وظایف تان می تواند برای شما عواقبی نه چندان خوشایند داشته باشد، پس بهتر است پیش از هر کاری به مسئولیت هایی که به عهده دارید رسیدگی کنید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

در سرای مغان رفته بود و آب زده

نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر

ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که معمولا شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیان تان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

در مصطبه دعای تو هر صبح و شام رفت

دل را که مرده بود حیاتی به جان رسید

تا بویی از نسیم می‌اش در مشام رفت

زاهد غرور داشت سلامت نبرد راه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملا به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا می کند و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید و کسانی را که دور و بر شما هستند نیز شگفت‌زده می‌کند.

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

چه شود گر من و تو چند قدح باده خوریم

باده از خون رزان است نه از خون شماست

این چه عیب است کز آن عیب خلل خواهد بود

ور بود نیز چه شد مردم بی‌عیب کجاست

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید طبیعتا شما دوست دارید که افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما را در بیان کردن مقصودتان تحسین کنند اما آنها کاملا شما را تایید نمی‌کنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل “من باید داشته باشم… یا “ای کاش که من…” نروید. این سخنان باعث می‌شود که شما ایمان خود را از دست داده یا حسرت بخورید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به کار کنید.

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

بیا که لعل و گهر در نثار مقدم تو

ز گنج خانه دل می‌کشم به روزن چشم

سحر سرشک روانم سر خرابی داشت

گرم نه خون جگر می‌گرفت دامن چشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید. خیلی خوب می توانید به افکار و احساسات دیگران پی ببرید و آنها را به درستی تفسیر کنید ولی احساس خودتان برایتان قابل درک نیست. اتفاقات تلخ گذشته شما را نگران و عصبی کرده است. خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که ثروت در انتظارتان است و خیلی زود زحماتی که کشیده اید بالاخره به نتیجه خواهد رسید و نتایجی که به دست می آورید هم واقعا ارزش این همه انتظاری که کشیده اید را خواهد داشت.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

تازیان را غم احوال گران باران نیست

پارسایان مددی تا خوش و آسان بروم

ور چو حافظ ز بیابان نبرم ره بیرون

همره کوکبه آصف دوران بروم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما فکر می کنید برای رسیدن به آنچه می خواهید به اندازه کافی صبر کرده اید ولی باید این را بدانید که هنوز وقت آن نرسیده که به خواسته تان برسید. فعلا بهتر است کمی از وقت تان لذت ببرید و با آرامش صبر کنید تا به خواسته های خود برسید. ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. باید احتیاط کنید که تحت تاثیر نگرانی ها و ترس های فعلی تان تغییرات بیهوده ای را ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آن پشیمان شوید. همیشه برای فکرهای ناخوشایند وقت خواهید داشت، فعلا از هوای خوشایند بهاری لذت ببرید و به دل طبیعت بروید و وقت تان را همراه با دوستان تان به تفریح، ورزش و خوشگذرانی بگذرانید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

ما درس سحر در ره میخانه نهادیم

محصول دعا در ره جانانه نهادیم

در خرمن صد زاهد عاقل زند آتش

این داغ که ما بر دل دیوانه نهادیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید شما تنها فردی نخواهید بود که به حقایق توجه می‌کند اما وقتی در شرایط سخت قرار می‌گیرید ممکن است روش تان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می‌توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدت ها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعا به آن اندازه که به نظر می‌رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟