انفجار ناشی از نشت سیلندر گاز پیک نیک، ساعت 16 دقیقه بامداد شنبه 30 آذر در بلوار نیستان در شمال شهر شیراز، منجر به تخریب بخشی از یک منزل مسکونی و مصدومیت سه شهروند ساکن در این منزل شد.

به گزارش رکنا، شدت این انفجار به حدی بود که همسایگان اطراف واحد خسارت دیده، از منزل خارج شده و به خیابان پناه بردند.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز دراین خصوص گفت: علت این حادثه بی احتیاطی استفاده کنندگان از یک سیلندر گاز پیک نیک و جرقه ناگهانی منجر به انفجار بوده است.

وی با اشاره به مصدوم شدن سه نفر نفر از ساکنان ساختمان، افزود: شدت انفجار به قدری بود که علاوه بر تخریب بخشی از منزل، باعث فروریختن در و پنجره و شیشه ها نیز گردیده بود.

عدلو گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد محل شدند و تیم نجات نیز برای جستجوی محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان شده و تمامی قسمت های ساختمان مسکونی مورد کاوش و تجسس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از خروج هر سه مصدوم و تحویل آنان به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، آتش نشانان به ایمن کردن کامل محل حادثه مشغول شدند.

عدلو افزود: پس از جابجایی اجناس، آوار برداری در منزل مسکونی و ایمن کردن محل، نیروهای آتش نشانی به عملیات خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟