محسن دالبند، رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گفت: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرد و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

دالبند توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

او ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده بیان کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را شدیدا تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت می گیرد.

او در پایان گفت: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی گردید و دانشکده اقدام به طرح شکایت نموده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503970 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟