استریمر چینی رکورد فروش یکساله یک فروشگاه را شکست!

به گزارش رکنا ، یک استریمر معروف چینی رکورد فروش یکساله فروشگاهی در هنگ کنگ را در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت شکست. «ژین یوژی» که در چین با لقب «سلطان فروش آنلاین» شناخته می‌شود تنها در مدت زمان ۱۲ ساعت فروشی بیش از فروش یکساله این فروشگاه را به نام خود ثبت کرد.

آقای ژین که در روستایی کوچک در شمال چین به دنیا آمده یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین استریمر‌های چین به شمار می‌رود. ژین که در استریمر پلتفرم چینی Kuaishou فعال است در استریمر زنده خود انواع محصولات را به طرفدارانش معرفی و به فروش می‌رساند. او در آخرین استریم خود در مدت زمان ۱۲ ساعت موفق به فروش محصولات یک فروشگاه هنگ کنگی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون دلار شد. این در حالی بود که این فروشگاه هنگ کنگی در کل سال ۲۰۲۰ کمتر از آن درآمد داشت.

استریمر چینی رکورد فروش یکساله یک فروشگاه را شکست!

در سال ۲۰۱۹ و در جریان جشنواره خرید ۶ نوامبر، ژین با ثبت رکورد فروش ۵۷ میلیونی در یک روز به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد. او به تازگی و پس از ۴۰ روز تعلیق در Kuaishou به دلیل تبلیغ لانه پرندگان قلابی و همچنین یک خوراک لذیذ گرا‌‌‌ن‌قیمت چینی، در مدت زمان ۱۲ ساعت به تبلیغ در مورد محصولاتی از جمله شامپو و تلفن همراه به ۴۰ میلیون طرفدار خود پرداخت. ژین در پایان استریم خود موفق به فروش ۲ میلیارد یوان (۳۰۵ میلیون دلار) کالا به طرفدارانش شد.

استریمر چینی رکورد فروش یکساله یک فروشگاه را شکست!

گفتنی است؛ فروش آنلاین در چین به عنوان یک تجارت بزرگ به شمار می‌رفت، اما با شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها توسط دولت تجارت آنلاین رونق بیشتری گرفته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟