عملیات اجرایی هفت طرح در رباط کریم آغاز شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حمیدرضا الهیاری روز پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها که با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم برگزار شد، گفت: شهر رباط کریم قهرمانان و ورزشکاران زیادی دارد از این رو مطالبه مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان از ما ایجاد اماکن ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: طرح های زیادی در این زمینه با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد یال کلنگ زنی می شود که عمده آن به بخش ورز اختصاص دارد و قول می دهیم تا نهایتا ۶ ماه دیگر افتتاح شود.

الهیاری با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار زمین چمن مصنوعی امروز کلنگ زنی شد، گفت: این چهار زمین در محلات مختلف شهر رباط کریم از جمله سپیدار، پارک معلم و فخرالملوک احداث می شود و با اعتباری ۱۲۰ میلیارد ریالی تا ۲۲ بهمن افتتاح می شود تا دیگر شاهد مصدومیت نوجوانانمان در زیمن های خاکی فوتبال نباشیم.

به گفته این مسئول، عملیات اجرایی احداث بوستان ترافیک و کودک در پایانه آبشناسان هم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

الهیاری افزود: پایانه آبشناسان یک فضای بی دفاع شهری بود که با تاسیس بوستان ترافیک و کودک تا اول اسفند شاهد پویایی این منطقه از شهر رباط کریم خواهیم بود.

شهردار رباط کریم همچنین به کلنگ زنی ۲ طرح ورزشی در بوستان عطر یاس اشاره کرد و گفت: در این بوستان یک خانه کشتی و یک سوله ورزشی چند منظوره که مجهز به سالن تخصصی بدنسازی و ورزش های قدرتی است، در آینده نزدیک افتتاح می شود.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

کدخبر: 958925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟