مشهد ورود ممنوع نیست / جاده قدیم نیشابور مسدود شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین میش‌مست، رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی در خصوص وضعیت تردد خودروهای غیربومی در خراسان رضوی اظهار کرد: ترددهای خودرو بر اساس رنگ‌بندی شهرها ستاد کرونا تعیین می‌شود. شهرهای نیشابور، ششتمد، قوچان، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، کاشمر، بردسکن و درگز که در خراسان رضوی کماکان در وضعیت نارنجی قرار دارند، سفر به آن‌ها ممنوع نیست و تنها شامل محدودیت می‌شود. خودروهای غیربومی در صورت ورود به این شهرها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی در خصوص تردد خودروهای غیربومی به مشهد افزود: از آنجا که مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، محدودیت و اعمال قانونی شامل ورود خودروهای غیربومی به مشهد نمی‌شود و ورود به مشهد ممنوع نیست.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ضمن توصیه به هم‌وطنان افزود: با توجه به اینکه مشهد به تازگی در وضعیت زرد قرار گرفته و وضع بیماری در این شهر کمی بهبود پیدا کرده با سفرهای غیرضروری به مشهد وضعیت کرونایی در این شهر را مجددا تشدید نکنیم. حجم ترافیک و حضور مردم باعث تشدید بیماری می‌شود و تاکید می‌کنم که مردم این موضوع را رعایت کنند.

افزایش ۳۲ درصدی سفر به مشهد

میش‌مست در خصوص میزان افزایش حجم سفرها به خراسان رضوی از ابتداء هفته جاری عنوان کرد: از هفته جاری ترددها در مبادی ورودی به خراسان رضوی ۳۲ درصد افزایش داشته است. خوشبختانه با افزایش سفرها در استان تصادف منجر به فوتی نداشته‌ایم.

وی یادآور شد: با وجود تردد زائران پیاده در محور قدیم نیشابور به مشهد، از امروز صبح این مسیر مسدود شد و در اختیار زائران پیاده قرار گرفت. با توجه به اینکه سایر محورهای ورودی به مشهد را نمی‌توان مسدود کرد، نیروهای پلیس‌راه زائران پیاده را راهنمایی کرده تا به صورت ستون در کنار جاده حرکت کنند.

منبع: ایسنا

کدخبر: 726757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟