علیرضا زاکانی : درباره بدهی های شهرداری بدون حساب و کتاب حرف نمی زنم + فیلم
حجم ویدیو: 72.26M | مدت زمان ویدیو: 00:09:51

علیرضا زاکانی / علیرضا زاکانی شهردار تهران است. علیرضا زاکانی با رای اعضای ششمین دوره شورای شهر به عنوان شهردار تهران انتخاب شده است. علیرضا زاکانی پیش از این رئیس مرکز پژوهش های مجلس بود. علیرضا زاکانی مجموع رقم بدهی ها و دیون شهرداری تهران را 80 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز در حاشیه چهاردهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب مدیران شهرداری تهران بر اساس شایستگی است. من در مورد میزان بدهی های شهرداری بدون حساب و کتاب حرف نمی زنم.

وی افزود: از همه کسانی که در درون شورای شهر و خارج از شورای شهر هستند درخواست کردم تا اسامی پیشنهادی خود را برای انتصاب مدیران پیشنهاد دهند. ما حتما مدیران را براساس اصل شایستگی انتخاب می کنیم و نقطه آغاز انتخاب ما نیز از درون شهرداری خواهد بود.

زاکانی ادامه داد: ما با ارائه یک لایحه به دنبال کاهش جدی زمان دریافت مجوز ساختمان برای مردم هستیم و ما به سرعت به دنبال تصویب این لایحه هستیم تا به دریافت مجوز ساخت و پایان کار سرعت ببخشیم.

شهردار تهران درباره علت صدور حکم یک ساله برای مدیران شهرداری توضیح داد: مدیر یک ساله بسیار جدی است و ما قرار است تمام مدیران و کارمندان را لحظه به لحظه رصد می کنیم و عملکرد آنها را به صورت سالانه پایش می کنیم و انتظار جدی از مدیران آینده شهرداری داریم.

زاکانی همچنین هفته دفاع مقدس را به ایثارگران و روز ملی آتش نشان را آتش نشانان کشور تبریک گفت.

کدخبر: 724481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟