چمران: مدیریت شهری بیشترین تعامل را با دولت خواهد داشت

رئیس شورای شهر تهران در رابطه با نوسازی بافت فرسوده تهران ارائه کرد. چمران، رئیس شورای شهر تهران وضعیت مدیریت شهری در بازسازی بافت فرسوده را تشریح کرد. رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: مدیریت شهری بیشترین تعامل را با دولت خواهد داشت.

به گزارش رکنا، مهدی چمران، رئیس شورای ششم شهر تهران درباره موضوع نوسازی بافت فرسوده اظهارداشت: این مسأله یکی از رویکردها و اولویت‌های ما در مدیریت شهری جدید است، باید برنامه‌های نو و تازه‌ای در این زمینه آغاز کنیم.

وی گفت: نتیجه برنامه‌هایی که داریم را زمانی که بخواهیم عملیاتی کنیم اعلام خواهیم کرد تا خدای ناکرده وعده بیجا نداده باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه به موضوع نوسازی بافت فرسوده به ویژه در نقاط جنوبی پایتخت داریم، گفت: بافت فرسوده یکی از مطالبات شهروندان است که ما تلاش خواهیم کرد برنامه‌ریزی‌های لازم را با همکاری علیرضا زاکانی شهردار تهران انجام دهیم.

چمران با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در شورای چهارم به‌طور ویژه پیگیری و اجرا شد نوسازی بافت فرسوده بود، خاطرنشان کرد: در دولت جدید هم وزیر راه و شهرسازی بحث‌هایی را در این زمینه داشته است که ما این موارد را نیز دنبال خواهیم کرد.

چمران با بیان اینکه تعامل دولت و مدیریت شهری در پیشبرد برنامه های مختلف بسیار حائز اهمیت است، گفت: مدیریت شهری حتما حداکثر تعامل را با دولت خواهد داشت.

 هماهنگی دولت و مدیریت شهری و بهره‌مندی از ظرفیت وزارت راه و شهرسازی منجر به تسریع در نوسازی بافت فرسوده پایتخت خواهد شد.

کدخبر: 723592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟