چمران: حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می شود

علیرضا زاکانی به عنوان شهردار منتخب تهران انتخاب شده است. البته زمانی شهرداری علیرضا زاکانی قطعی می شود که وزارت کشور حکم او را صادر کند. قرار بود این هفته حکم علیرضا زاکانی صادر شود، اما رئیس شورای شهر تهران پیش بینی کرده است که صدور حکم علیرضا زاکانی به وزیر کشور بعدی می کشد. هفته های گذشته حاشیه های زیادی درباره مدرک تحصیلی علیرضا زاکانی برای انتخاب شهرداری تهران پیش آمد.

به گزارش رکنا و به نقل از تسنیم، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در رابطه با رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور برای تسریع در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران اظهار کرد: این جلسات طبق روال مرتباً انجام می‌شود و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در پیش داریم و تغییرات در بدنه دولت و تغییرات وزرا پیش‌بینی می‌شود صدور حکم علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور جدید انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته هیچ مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی شهردار جدید تهران نیست و یک فرآیند اداری است و ان‌شاءالله با حضور وزیر جدید این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رایزنی با رئیسی رئیس جمهور برای تسریع فرآیند صدور حکم زاکانی انجام شده است یا خیر، گفت: نیازی به رایزنی نبوده چرا که صدور حکم باید از طریق وزارت کشور انجام شود.

 

 

کدخبر: 714393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟