اکران های اربعین در شهر تهران انجام شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ دکتر برزین ضرغامی درباره اکران های جدید شهر تهران افزود: برای امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند : « روز اربعین از داخل خانه اظهار ارادت کنید و زیارت اربعین بخوانید و به امام حسین بگویید ما دلمان می‌خواست بیاییم، نشد» شعار «به تو از دور سلام» برای این اکران های فرهنگی در سطح شهر تهران انتخاب شد.

وی ادامه داد: در اکران های ویژه اربعین حسینی علاوه بر انتخاب فرازهایی از زیارت اربعین و اشعار و قطعات ادبی متناسب با آن فراز از زیارت شریف، تصویرسازی هایی هم در شهر تهران انجام شد که این تصویرسازی ها با همان محوریت شعار «به تو از دور سلام» صورت گرفت.

تصویر شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در تهران

ضرغامی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیستند و از آنجایی که ایشان هر سال برای برگزاری اربعین حسینی زحمات زیادی را انجام می دادند، طرح هایی با تکنیک تصویرسازی شامل تصویر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سطح شهر اکران شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: از جمعه هفته گذشته اکران طرح های اربعین در سطح شهر تهران آغاز شده و تا این لحظه حدود 1500 تابلوی فرهنگی و بازرگانی به اکران اربعین اختصاص داده شده است و تصاویر ویدئویی نیز از طریق تلویزیون های شهری به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: روند اجرایی و انتخاب طرح ها در جلساتی با حضور دستگاه های متولی شهر تهران از جمله معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، مرکز ارتباطات شهرداری تهران و همچنین دستگاه های خارج از شهرداری از جمله حوزه هنری، سپاه محمد رسول الله و صاحب نظران دینی و اساتید حوزه گرافیک و ادبیات انجام شد.

ضرغامی تاکید کرد: بازخوردی هم که اکران این طرح ها از طریق شبکه های اجتماعی گرفتیم بازخوردهای بسیار مناسبی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟