مشکل آب مناطق معمولان و پلدختر تا پایان امروز حل می شود

نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: سیل در استان لرستان سنگین بوده و خسارت زیادی به راه های استان وارد کرد و راه ارتباطی معمولان را بست و امکان تردد به صورت زمینی در این منطقه میسر نبود.

وی گفت: شب گذشته مسیری به سختی بازگشایی شد که امکان تردد بسیار ضعیف به این منطقه وجود دارد، متاسفانه حدود ۵۰۰ خانوار از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار دچار سیل گرفتگی شده‌اند و امکانات بسیار محدود است.

نجار گفت: تجهیزات به‌کار گرفته شده مربوط به شهر است و توان انتقال تجهیزات به این شهر را نداشتیم، هماهنگی های لازم برای انجام عملیات لایروبی در این منطقه صورت گرفته است و در صورت بازگشایی مسیر تجهیزات به این منطقه اعزام خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی برای همه مسائل صورت گرفته است و ۲۰ فروند بالگرد در منطقه حضور دارند و امداد رسانی می‌کنند و خوشبختانه در شب حادثه ارتباط قطع شد و اطلاع دقیقی از این اوضاع داشتیم و مسئولان شهر تلاش زیادی برای تخلیه شهر انجام دادند و آسیب جانی در این شهر نداشتیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: برق منطقه معمولان وصل شده است اما در حال حاضر با مشکل آبرسانی مواجه هستیم، امیدواریم تا پایان شب مشکل آب منطقه حل شود در منطقه پلدختر خانه و امیدواریم مشکلات آب شرب تا امشب حل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟