محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی پرترافیک

رضا کریمی نژاد، گفت: هم اکنون حجم تردد در محورهای تبریز- تهران، تبریز- اهر، تبریز – آذرشهر و بزرگراه شهید کسایی به علت موج برگشت سنگین است.

وی با اشاره به اینکه در دیگرهای محورهای مواصلاتی استان هم تا حدودی شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان خودرو، با آرامش، حوصله و رعایت کامل نکات ایمنی رانندگی کنند.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز و فردا، تردد کامیون و تریلی، به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی هم در همه محورها ممنوع است.

کریمی نژاد در ادامه با اشاره به تصادفات نوروزی در جاده‌های استان ابراز داشت: هر چند با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امدادی و خدماتی و با محوریت پلیس شاهد کاهش ۳۹ درصدی جان باختگان حوادث جاده‌ای بوده‌ایم، اما از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون ۲۲ نفر در تصادف رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه استان آذربایجان شرقی تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: با این وجود، مأموران پلیس راه استان در طرح نوروزی برای حفظ جان هموطنان، هیچ اغماضی در برخورد با رانندگانی متخلف و حادثه‌ساز نداشته و نخواهد داشت.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟