اسامی بازیگران هفت سر اژدها که  فوت شدند + عکس وبیوگرافی

هفت سر اژدها یکی از سریال های ماه رمضان 1403 است که قسمت های نخست آن با حضور حمید صفت خواننده رپ ایرانی و بازیگران صاحب نامی بر روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، متاسفانه قبل از پخش این سریال ماه رمضانی، دو هنرمند این مجموعه تلویزیونی دار فانی را وداع گفته و تنها خاطره ای به یاد ماندنی از آنها در ذهن هنردوستان به یادگارمانده است.در ادامه به معرفی بازیگران سریال هفت سر اژدها می پردازیم که قبل از پخش سریال فوت شده اند.

زنده‌یاد سیامک اطلسی

سیامک اطلسی بازیگر سریال هفت سر اژدها که متاسفانه پیش از پخش این سریال، در تاریخ 4 مهر 1400 بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفته و چشم از جهان فرو بست.تنها خبری که از وضعیت خانواده سیامک اطلسی منتشر شده این است که یک دختر دارد؛ از همسر و دیگر فرزندانش خبری منتشر نشده است، عکس های که به عنوان همسر و فرزندان سیامک اطلسی تیتر زده میشوند صحت ندارد و شایعه است. از میان آثار سیامک اطلسی می توان به استالونه:فرانک، دو فیلم با یک بلیت، دلتنگیهای عاشقانه، مردی بدون سایه، افسر و جاسوس، آن ها و گیرنده اشاره کرد.

سیامک اطلسی

هفت سر اژدها

زنده یاد شهرام عبدلی

شهرام عبدلی که در سریال ماه رمضانی هفت سر اژدها بازی کرده بود، شنبه 6 اسفند 1401 که برای بازی در سریال آسوده باش در مشهد به سر می‌ برد، بر اثر عارضه مغزی دار فانی را وداع گفت.پدر و مادر این بازیگر اصالتا تُرک بوده و یک خواهر و یک و برادر دارد. او سالها پیش ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است. شهرام عبدلی در فیلم های سینمایی ماه‌گرفتگی، دختری در قفس، قصه دل‌ها و یکی برای همه به عنوان بازیگر حضور داشته و در سریال هایی مانند راز ناتمام، شب های مافیا، جلال ٢، پرستاران، تکیه بر باد، غیرعلنی، معمای شاه، خون‌بها، آدمخوار،مختارنامه، خط قرمز، راه و بیراه، نابرده رنج، فاصله‌ها، تبریز در مه، از نفس افتاده و... به ایفای نقش پرداخته است.

هفت سر اژدها

شهرام عبدلی در سریال هفت سر اژدها

کدخبر: 981343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟