10 سلبریتی ایرانی که در سال 1402 ازدواج کردند / از پیرترین تا جوانترین + عکس ها و حاشیه ها

بازیگران از قشرهای محبوب جامعه هستند که همواره زندگی خصوصیشان زیر ذره بین طرفدارانشان قرار می گیرد. عروسی بازیگران و سلبریتی‌های کشورمان همواره خبرساز بوده و سوژه جذابی برای همگان است. گرچه برخی از چهره ها مراسم عروسیشان را به صورت مخفیانه و محرمانه برگزار می کنند اما بازیگرانی که در سال 1402 خبر ازدواج خود را منتشر نموده و رسما خبر متاهل شدن شان را به اشتراک گذاشته اند.

خبرسازترین عروسی بازیگران ایرانی و خارجی در سینمای ایران و تصاویر مراسم عروسی ستاره های سرشناس ایرانی و هالیوودی سال 1402 به این چهره های هنری اختصاص داشته است:

1. محمدرضا گلزار  و آیسان آقاخانی

محمدرضا گلزاربازیگر و مجری مشهور سینما و تلویزیون یکی از چهره های است که در سال 1402 به جرگه متاهلین پیوسته است. آقای بازیگر در خرداد ماه 1402 با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد، مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد. پس از اینکه رضا گلزا، ازدواج خود را فاش کرد، وضعیت غریب طرفداران او بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت. همسر رضا گلزار، آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است، آقای بازیگر هیچ عکسی از همسرش در صفحه خود منتشرنکرده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

2. شیدا مقصودلو

در دی ماه 1402 خبرهایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد، خانم بازیگر برای جلوگیری از ایجاد حواشی، از انتشار کامل تمامی تصاویر موجود از عروسیش خودداری کرده است. شیدا مقصودلو متولد 6 شهریور 1376 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و همسرش ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس 5 مرداد 1344 در شهر لیسبون پرتغال به دنیا آمده و اصالت آنگولایی دارد. سرمربی تیم سپاهان 32 سال از همسر ایرانی خود بزرگتر است.

شیدا مقصودلو

ازدواج شیدا مقصودلو بازیگر با ژوزه مورایس

3. ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

درست است که بهرام رادان جزو هنرمندانی است که در سال1401 خبر ازدواجش را در شبکه مجازی خود منتشرنمود اما مراسم ازدواج این بازیگر و همسرش که از بلاگرهای معروف شبکه‌های اجتماعی است، در 19 تیر 1402 در کشور گرجستان برگزار شد. همسر بهرام رادان، مینا مختاری 25 سال سن دارد و یک طراح مد است.

بهرام رادان

بهرام رادان

4. ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان   هم در 1402 تایید شد

از چندی پیش خبرهایی درباره ازدواج سحردولتشاهی بازیگر سریال افعی تهران در فضای مجازی منتشر شده بود اما از طرف خانم بازیگر و همایون شجریان تایید نشده بود تا اینکه همایون شجریان پسر خسرو آواز ایران سال1402 در برنامه فوتبال 360 و گفت و گو با عادل فردوسی پور از ازدواجش با سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خبر داد و بعد از آن نخستین تصاویر عاشقانه این زوج هنرمند در یک روز برفی منتشر شد. بدلیل اینکه پیش از این برنامه، ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان تایید نشده بود، و امسال این خبر توسط همایون تایید شد، نام سحر دولتشاهی را نیز در این لیست می گنجانیم.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

5. ازدواج جنجالی بهاره رهنما برای بار سوم / از تکذیب تا اثبات

بهاره رهنما بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون و جزو بازیگران پرحاشیه است. به تازگی اخباری مبنی بر ازدواج سوم این بازیگر منتشر شده او پس از تکذیب و درآمدن عکس و فیلم های مخفی از خود و همسر جدیدش ویدیویی بی ربط از خود در فضای مجازی منتشر کرده است. به نظر می رسد او دیگر می خواهد در اینباره سکوت کند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

6. ازدواج اللهیار صیادمنش با دویگو گوزل ترکیه‌ای

الهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی اش با این دختر ترک تبار پرده‌برداری کرد.

ماجرای ازدواج الهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش در حال حاضر بیست سال سن دارد و عضو تیم هال سیتی انگلیس است که در فصل جاری در 12 بازی به مدت 539 دقیقه به میدان رفته است. این دختر ترکیه‌ای در صنعت مد فعالیت می‌کند و گفته می‌شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌رود همراه با خانواده‌اش در کشور ترکیه زندگی می‌کند.

مراسم ازدواج الهیار صیادمنش

7. ازدواج خبرساز نفیسه روشن با همسر سابقش

نفیسه روشن با انتشار چندین استوری در اینستاگرام از ازدواج مجددش با همسر سابقش خبر داد.

نفیسه روشن خبر از رابطه با همسر اولش را داد و نوشت: تمام این سختی ها و درد های این ۴ سال گذشت...آخ من به فدای شما بشم بودنت مبارک

ازدواج خبرساز نفیسه روشن با همسر سابقش

ازدواج خبرساز نفیسه روشن با همسر سابقش

ازدواج خبرساز نفیسه روشن با همسر سابقش

8. آناهیتا همتی برای دومین بار ازدواج کرد

شهریور سال گذشته، آناهیتا همتی در یادداشتی تلخ، داستان ازدواج اول خود را روایت کرد. او اظهار کرد که همسر فیلیپینی‌اش در سن ۴۸ سالگی درگذشته است، اما دلیل مرگ او را ذکر نکرد. آناهیتا همچنین اشاره کرد که اگر همسرش زنده بود، قصد داشتند در دوران بازنشستگی به همراه یکدیگر زندگی کنند.

او عشقشان را به عنوان نقطه عطف زندگی خود بیان کرد و گفت: "درد و زخم جای نبودن تو در قلبم هرگز بهبود نمی‌یابد." حالا پس از گذشت ۱۶ سال از آن حادثه تلخ، آناهیتا همتی خبر از ازدواج خود را به اطلاع عموم رسانده است. این خبر با واکنش مثبت و خوشحالی کاربران مواجه شده است.

آناهیتا همتی

9.مرتضی پورعلی گنجی ازدواج کرد

پورعلی‌گنجی حالا از این فرصت استفاده و مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. مدافع پرسپولیس در عکسی که به اشتراک گذاشته تصویر همسرش را سانسور کرده است.

مرتضی پورعلی‌گنجی

مرتضی پورعلی گنجی

10. ازدواج جواد خواجوی

جواد خواجوی که با دوبله و صداگذاری کلیپ‌های طنز در فضای مجازی به شهرت رسید، با انتشار ویدیویی خبر از ازدواج خود داد، تصاویری از فیلم عروسی این بازیگر، کمدین و دبلور مشهور مشهدی به سرعت وایرال و در فضای مجازی به سوژه کاربران بدل شد. از آنجا که ویدئوها و تصاویر مراسم ازدواج و عکس همسر جواد خواجوی را دیده اید و در جریان عروسی لاکچری این کمدین هستید.

جواد خواجوی

جواد خواجوی

کدخبر: 981153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟