تست شخصیت / در دنیای عشق روباه هستید یا خرگوش؟ / کدام بهتر است ؟!

 انجمن روانپزشکی آمریکا روانشناسی شخصیت را به عنوان یک علم توصیف معرفی کرده و به مطالعه ماهیت و تعریف شخصیت، ابعاد رشد، تغییرات و فاکتورهای شخصیت در دیگران پرداخته است.

روان شناسی شخصیت

  قلب A

کاغذهای سفید

 

شما مانند یک ورق کاغذ خالی با ایده های ساده هستید، مانند یک کودک عاشق . تا زمانی که نیمه دیگر شما می گوید که شما را دوست دارد، مطمئناً بدون شک به او اعتماد خواهید کرد. او حتی در پیروی از عشق دریغ نخواهد کرد. اما اگر مورد خیانت یا رها شدن قرار بگیرید، تا آخر عمر از آن شخص متنفر خواهید بود.

 

قلب B

روباه پیر در دل

شما منطقی تر، هوشیارتر هستید و تمایز واضحی بین عشق و دوستان دارید. شما کاملاً به انتخاب چشمان خود ایمان دارید، بنابراین اگر کسی را دوست دارید، به آن شخص وفادار خواهید بود. بنابراین، هر چقدر هم که در معاشقه زیبا یا ماهر باشید، اگر در دل آن را دوست ندارید، حاضرید بدون تردید رد کنید. شما همچنین از آن دسته افرادی هستید که می توانید "آن را بردارید و زمین بگذارید." هنگامی که آنها به شما بی احترامی می کنند، شما آماده خواهید بود که بدون هیچ تردیدی از هم جدا شوید.

قلب C

یک خرگوش جوان رویایی

در سطوح عشق، شما یک کودک پیش دبستانی هستید و همیشه چیزهای غیر واقعی را تصور می کنید. این باعث می شود تصمیمات منطقی را فراموش کنید، اغلب روی احساسات تمرکز کنید، یا بدون دلیل حسادت کنید، حتی تا حدی که درک نکنید. باید بیاموزید که بالغ تر باشید و بالغ تر در مورد مسائل عشقی فکر کنید.

قلب D

ماهرتر از یک خرگوش کوچولو، اما هنوز در سطح روباه پیر نیست

با عشق، احساس عدم اطمینان و ناامنی دارید. نگرش شما نسبت به عشق نوعی انتظار و ترس از صدمه دیدن است. شما نمی دانید چگونه مشکلات را حل کنید یا وقتی با انتخاب روبرو می شوید، اغلب دونده می شوید. این نوع عشق مبهم اغلب احساسات شما را در حالت بی ثباتی و خستگی قرار می دهد.

کدخبر: 980151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟