تغییر چهره فریبا مرتضوی  ندیمه زلیخا بعد 15 سال  ! + عکس های جدید و بیوگرافی بازیگر یوسف پیامبر

فریبا مرتضوی نقش بانو تیامنی ندیمه زلیخا را در سریال محبوب و خاطره انگیز یوسف پیامبر بازی می کرد. عکسی از این بازیگر در روز تولدش درفضای مجازی منتشر شده است که بسیار پر بازدید شده است. در این بخش  تصاویر جدید فریبا مرتضوی نقش بانو تیامن ندیمه زلیخا را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

فریبا مرتضوی

فریبا مرتضوی

فریبا مرتضوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فریبا مرتضوی می‌توان به بازیگری در فیلم بادیگارد، سریال فکر پلید و سریال هم نفس اشاره کرد.

فریبا مرتضوی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1376 در فیلم روی خط مرگ به کارگردانی شفیع آقامحمدیان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بادیگارد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فریبا مرتضوی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، عبدالرضا آشتیانی، جلال پیشواییان و علی توکل‌نیا را تجربه کرد.

فریبا مرتضوی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم فریبا مرتضوی در این سال، بازیگری در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فریبا مرتضوی بازی در فیلم بادیگارد بوده است. فریبا مرتضوی سال 1394 فیلم بادیگارد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. فریبا مرتضوی توانست با بازی در فیلم بادیگارد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و محمود عزیزی بر تجارب او افزود.

فریبا مرتضوی علاوه‌بر فیلم بادیگارد، سال 1377 در سریال فکر پلید نیز بازی کرده است. فریبا مرتضوی این‌بار با محسن شاه‌محمدی یعنی کارگردان سریال فکر پلید و هنرمندانی چون دانیال حکیمی، پردیس افکاری، اسماعیل محرابی و اکرم محمدی همکاری داشت.

در این سال‌ها فریبا مرتضوی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مریلا زارعی با 4 مرتبه و افسانه ناصری با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با فریبا مرتضوی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی فریبا مرتضوی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. فریبا مرتضوی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 60% آثار وی سینمایی و 40% آثارش تلویزیونی است. در واقع فریبا مرتضوی از مجموع 5 اثری که در کارنامه دارد، در 3 اثر در سینما با نام‌های فیلم بادیگارد، فیلم زن زیادی و فیلم روی خط مرگ به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال هم نفس و سریال فکر پلید بازی کرده است.

در بیوگرافی فریبا مرتضوی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی فریبا مرتضوی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار فریبا مرتضوی در منظوم سر بزنید. همه 5 اثر مهم فریبا مرتضوی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار فریبا مرتضوی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر فریبا مرتضوی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی فریبا مرتضوی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی فریبا مرتضوی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بادیگارد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی فریبا مرتضوی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم روی خط مرگ محسوب می‌شود.

کدخبر: 979151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟