سیاوش خیرابی اوس موسی پایتخت شد + عکس

شوخی جالب سیاوش خیرابی با اوس موسی پایتخت

سیاوش خیرابی که با سریال دلنوازان در نقش رامین بیات دیده شد و در دل مخاطبان جای گرفت، پس از اینکه جفت دست هایش در اسکی سواری شکست، در فضای مجازی به شوخی با اوس موسی پایتخت پرداخت و عنوان نمود که وضعیت این روزهایش بی شباهت به اوس موسی نیست! در ادامه این بخش از نمناک عکس سیاوش خیرابی با دو دست شکسته را مشاهده می کنید.

بازیگر نقش فرید در آوای باران، در جدیدترین استوری خود عکس اوس موسی پایتخت با دو دست شکسته را منتشر نمود، منتهی به جای سر اوس موسی عکس خودش را قرار داد و با خنده نوشت :

اینم از وضعیت ما این روزا

سیاوش خیرابی

وضعیت عجیب سیاوش خیرابی

چندی پیش سیاوش خیرابی خبر از شکستگی دو دست اش در هنگام اسکی داده و گفته بود که ابتدا متوجه شکستگی نشده است. به همین خاطر اسکی را ادامه داده و پس از افزایش درد به بیمارستان مراجعه کرده است. او در همین رابطه تصویری رادیولوژی دست اش را منتشر کرده است.

مختصر بیوگرافی و فیلم های سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی متولد 29 آذر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد، سال 1386 در فیلم تلویزیونی «تلخون» بازی کرد اما با سریال «ترانه مادری» در سال 1387 با محسن افشانی به شدت دیده شد، او تا کنون در فیلم های سینمایی نفوذی، لج و لجبازی، حس پنهان، یکی برای همه، خیابان یک طرفه و... حضور داشته است. خبری از ازدواج این بازیگر منتشر نشده است.

کدخبر: 978031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟