شباهت عجیب مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس با بازیگر معروف پدر خوانده مافیا+عکس

شباهت مهشید جوادی و ترلان پروانه: مهشید جوادی در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد. وی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاری با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

مهشید جوادی

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت.

او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

مهشید جوادی

بیوگرافی کوتاه ترلان پروانه

وی متولد 18 تیرماه 1377 در شیراز است. این بازیگر در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. در ادامه این مطلب جدیدترین عکس و بیوگرافی ترلان پروانه را مشاهده خواهید کرد.

ترلان پروانه

این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

مهشید جوادی

شباهت مهشید جوادی و ترلان پروانه

مهشید جوادی بازیگر مهشور و با استعداد ایرانی است که شباهت زیادی به ترلان پروانه پلیر حرفه ای مافیا میدهد. در ادامه این عکس را مشاهده خواهید کرد.

مهشید جوادی

کدخبر: 976183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟