عکس های یانگوم با شوهر 71 ساله و بچه های زیبایش ! / جوانتر شدن یانگوم بعد 21 سال !

دراین مطلب به بررسی زندگی خانوادگی لی یانگ آئه بازیگر نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر ، به همراه دو فرزند دوقلویش و همسر تاجر و میلیاردش ، جونگ هو یانگ خواهیم پرداخت .

بازیگری زیبای لی یانگ آئه ، در نقش یانگوم در سریال جواهری در قصر یا همان (Dae Jang Geum ) که باعث شهرت جهانی این باریگر شد ، در کشور ما ایران نیز این باریگر را به شهرت و محبوبیت خاصی رساند . دراین مطلب به حواشی زندگی و راز زیبایی بازیگر نقش یانگوم در ۵۱ سالگی و راز جوانی همسر تاجرش در ۷۱ سالگی خواهیم پرداخت.

یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر

لی یانگ آئه به ندرت با شوهر تاجرش ظاهر می شود. حضور این زوج مورد توجه رسانه ها قرار گرفت زیرا به ندرت در مراسمی با هم شرکت می کردند. حاضرین در جلسه لی یانگ آئه را به دلیل زیبا و ظریف بودن با دم اسبی کوتاهش تحسین کردند ، زیرا باور اینکه او  اکنون یک بانوی ۵۱ ساله است ، برایشان دشوار است !

لی یانگ آئه و همسر تاجرشلی یانگ آئه ۵۱ ساله و همسر تاجر ۷۱ ساله اش

یانگوم

یانگوم

بازیگر لی یانگ آئه و همسرشبازیگر لی یانگ آئه و همسرش گاهی اوقات در مهمانی زمزمه می کردند.

ازدواج بازیگر نقش یانگوم

لی یانگ آئه  باریگر محبوب نقش یانگوم در سال ۲۰۰۹ با تاجر جونگ هو یانگ در هاوایی ، که ۲۰ سال از او بزرگتر است ،  ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۱ صاحب دوقلو های پسر و دختر شد. جونگ هو یانگ از یک پیشینه سرمایه دار است ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی از دانشگاه ایلینوی (ایالات متحده آمریکا) است. و قبلا در تیم رهبری بخش بازرگانی گروه هیوندای بود.

ازدواج بازیگر نقش یانگومروزمرگی های بازیگر نقش یانگوم و همسرش

نام دو فرزند یانگوم

لی یانگ آئه بازیگر مشهور که یک جفت دوقلو دارد. یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر و همسرش توافق کردند که نام جونگ سونگ کوون و همچنین جونگ سونگ بین را  برای فرزندانشان بگذارند. لی یانگ آئه در ۲۴ آگوست ۲۰۰۹ با مردی غیرمشهور که یک تاجر کره ای-آمریکایی به نام جئونگ هو یونگ است ازدواج کرد. سپس در ۲۰ فوریه ۲۰۱۱ دوقلو، یک پسر و یک دختر به دنیا آورد.

خانواده بازیگر سریال جواهری در قصرخانواده بازیگر سریال جواهری در قصر

شغل فعلی همسر یانگوم

در حال حاضر، تاجر یونگ سمت رئیس Raycomm کره – یک “غول” پیشرو در زمینه توسعه و تولید تجهیزات نظامی مربوط به تجهیزات ارتباطی الکترونیکی ویژه، رادار، تلفن های بی سیم، تجهیزات ارتباطی شبکه در کره است. طبق گفته ناور، دارایی او حدود ۲۰۰۰ میلیارد وون (نزدیک به ۲ میلیارد دلار) تخمین زده می شود.

نظر لی یانگ آئه در مورد سن ازدواجش

این بازیگر با اشتراک گذاری در مجله فمینا گفت که دیر ازدواج کرده است، در ۳۸ سالگی، اما این به او کمک کرد تا از خانه اش بیشتر قدردانی کند. بازیگر سریال جواهری در قصر ، خاطر نشان کرد که شوهرش ( تاجر جونگ هو یانگ ) مردی ظریف و خونگرم است. او گفت: “او می داند که چگونه از دیگران مراقبت کند. صمیمیت، ملایمت و صمیمیت او چیزی است که من بیشتر از همه در مورد او دوست دارم.”

یانگوم

لی یانگ آئه با مجموعه تلویزیونی برادران دکتر ، یانگوم  جواهری در قصر در سراسر آسیا سروصدا کرد… او در سال ۲۰۰۴ پس از پروژه فیلم انتقام زیبایی برای مراقبت از خانواده اش، به طور موقت از  دنیای بازیگری و سینما فاصله گرفت .

لی یانگ آئه در سن ۵۱ سالگی

لی یانگ آئه در سن ۵۱ سالگی هنوز اندام باریک و چهره ای با خطوط متعادل را حفظ کرده است. بنابراین، او نامی است که بسیاری از برندهای مد، لوازم آرایشی، جواهرات و… به دنبال آن هستند. «گنجینه ملی کره» هزینه تبلیغات فوق العاده بالایی دارد. با هر قرارداد یک ساله، ستاره لی می تواند حدود ۱٫۲ میلیارد وون به جیب بزند.

یانگوم

راز جوانی بازیگر نقش یانگوم

برخلاف اکثر زنان کره ای که اغلب مراقبت از پوست چند مرحله ای را ترجیح می دهند، بازیگر لی یانگ آئه دوست دارد روال مراقبت از پوست خود را ساده کند تا بار اضافی و تحریک پوست را محدود کند. بازیگران زن اغلب فقط از مراحل اولیه مانند تمیز کردن، مرطوب کردن و ضد آفتاب استفاده می کنند.

Lee Young Ae علاوه بر مراقبت از پوست از بیرون، بر اهمیت سبک زندگی سالم و خواب منظم برای پوست شما نیز تاکید کرد. مادر دو فرزند همیشه سعی می کند هر روز صبح حدود ساعت ۱۰ شب به رختخواب برود و ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شود.

یانگوم عاشق آشپزی و کارهای منزل

این بازیگر عاشق کارهای خانه است، او می گوید آشپزخانه دفتر دوم او است. راز او برای سالم ماندن و جوان ماندن در هماهنگی با طبیعت است.او اغلب خانواده اش را به پیاده روی می برد. علاوه بر این، Lee Young Ae دوست دارد از محصولات مراقبت از بدن سازگار با محیط زیست استفاده کند.

ویلای گران قیمت یانگوم بازیگر سریال جواهری در قصر

دوسال پس از ازدواج، زمانی که دو فرشته کوچک به دنیا آمدند، این زوج قدرتمند تصمیم گرفتند برای زندگی در حومه یانگ پیونگ، استان گیونگگی، برگردند.

طبق مقدمه برنامه Master In The House ، لی یانگ آئه و همسرش در سال ۲۰۱۲ یک قطعه زمین در حومه یانگ پیونگ خریدند. آنها در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع، یک ویلای دو طبقه طراحی کردند که اطراف آن را احاطه کرده بود. جنگل ها، کوه ها و نهرهای کوچک. ارزش ویلا با احتساب هزینه های ساخت، حدود ۲ میلیارد وون (بیش از ۱٫۸ میلیون تومان) برآورد شده است.

یانگوم

یانگوم

منطقه سکونت یانگوم

لی یانگ آئه در مورد دلیل نقل مکان به حومه شهر فاش کرد که می خواهد دو فرزندش را در محیطی تازه و نزدیک به طبیعت بزرگ کند.

ارزش ویلای خانوادگی  لی یانگ آئه  در یانگ پیونگ

چندی پیش، یک برنامه تلویزیونی کره ای برای ضبط در ویلای خانوادگی  لی یانگ آئه  در یانگ پیونگ، استان گیونگگی آمد.

پس از فاش شدن خانه این بازیگر، شایعات زیادی می گفتند که ارزش آن تا ۱۰ میلیارد وون (نزدیک به ۲۰۰ میلیارد وی ان دی) است و به دلیل مساحت زیادش، نیاز به ۲۰ نفر برای مراقبت از آن است.

نمای داخلی خانه بازیگر جواهری در قصرنمای داخلی خانه بازیگر جواهری در قصر

با این حال، طرف لی یانگ آئه به شایعات پاسخ داد و ارزش واقعی ویلا را فاش کرد. به گزارش “دای جانگ گئوم”، این ویلا دارای مساحت کل ۳۶۳ متر مربع و در ۲ طبقه است.

در سال ۲۰۰۹، خانواده او یک قطعه زمین در استان گیونگگی را به قیمت ۳۰۰ میلیون وون خریداری کردند، سپس از ۵۰۰ میلیون وون برای ساختن خانه استفاده کردند. در نهایت، کل هزینه بازسازی حدود ۱ میلیارد وون (نزدیک به ۲۰ میلیارد VND) بود و تنها یک خاله برای مراقبت از ویلا استخدام شد.

یانگوم

در تصاویری که این مهمانی را فاش می کند، لی یونگ آئه یک هانبوک ساده به تن داشت ، در حالی که همسرش جئونگ یونگ هو کت و شلوار بدون کراوات پوشیده بود.

این دوقلوها که برای اولین بار  رونمایی شده بودند ، دقیقاً شبیه والدین خود با همان ویژگی ها و ژن های برجسته بودند.

کسانی که عکس های جشن تولد را دیده اند می گویند: «خیلی بامزه اند»، «فقط شبیه قسمت های خوب پدر و مادرشان هستند»، «خیلی خوشحال به نظر می رسند» و غیره.

شخصیت یانگوم

سو یانگوم (کره‌ای: 장금، هانجا: 長今، تلفظ: یانگ گئوم) با نام اصلی ته جانگ گئوم نخستین پزشک زن سلطنتی در تاریخ کره است. نام این شخصیت که در قرن شانزدهم میلادی زندگی می‌کرده، در ده بند از اسناد پادشاهی چوسان و مجله پزشکی خاندان یی که منابعی تاریخی و موثق هستند، آمده‌است. آن‌طور که از این نوشته‌های پراکنده بر می‌آید او با دانش پزشکی خود پادشاه چونگ‌جونگ را مبهوت ساخته و پزشک ویژه پادشاه و خانواده‌اش شده بود. یانگوم سومین مقام برتر دربار کره را به دست آورده و به لقب «یانگوم بزرگ» (خط هانگول: 대، هانجا: 大) مفتخر گشته بود.سریالی در مورد این پزشک با نام جواهری در قصر با بازی لی یونگ هه ساخته شده است.

کدخبر: 974775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟