عکس تغییرات چهره لیلا حاتمی از 40 سال قبل تاکنون ! / زیباتر شدن در سن بالا !

لیلا حاتمی را شاید بتوانیم اصیل‌ترین و محبوب‌ترین بازیگر خانم حال حاضر ایران بدانیم. او از سن کم بازیگری را شروع کرده و از همان موقع جایش را در قلب مردم پیدا کرده و هرروز هم محبوب‌تر می‌شود. سادگی چهره و استایل او، زندگی بی‌حاشیه‌اش، سبک بازیگری جذابش، فیلم‌های گزیده‌ای که در آن‌ها ایفای نقش می‌کند و خیلی چیزهای دیگر درباره او دست به دست هم داده‌اند تا محبوبیت او در میان ایرانی‌ها و حتی مردم خارج از ایران نیز بیشتر و بیشتر شود.

چهره لیلا حاتمی اگرچه از آن چهره‌های نسبتا دست‌نخورده‌ی سینمای ایران است، اما باز هم دیدن سیر تغییرات چهره این بازیگر از کودکی تا این روزها می‌تواند برایتان جذاب باشد. در ادامه نگاهی به سیر تغییرات چهره این بازیگر محبوب داشته ایم. با چی بپوشم همراه باشید.

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی، زاده‌ی ۹ مهر ۱۳۵۱ است. پدر او علی حاتمی، کارگردان مشهور ایرانی و مادرش زری خوشکام، بازیگر پیش از انقلاب بوده‌است. او یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی در جهان به حساب می‌آید و افتخارات مختلفی از جمله سه جایزه‌ی جشنواره فیلم فجر و یک جایزه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم برلین را دریافت کرده‌است. در سال ۱۳۹۱، دولت فرانسه به او نشان لژیون دونور را اهدا کرد. نشان لژیون دونور، بالاترین نشان افتخار کشور فرانسه است.

لیلا حاتمی

شروع بازیگری از 11 سالگی

لیلا حاتمی، به‌واسطه کارگردان بودن پدرش، بازیگری را از سن بسیار کم شروع کرد و در بسیاری از فیلم‌های پدر ایفای نقش کرد. او در سن 11 سالگی در فیلم کمال‌الملک به کارگردانی پدرش، نقش کودکی کمال‌الملک را ایفا کرد و حسابی دیده شد. باید بپذیریم چهره حاتمی از 11 سالگی تا امروز تغییر چندان زیادی نکرده و این موضوع را مدیون انجام ندادن جراحی‌های زیبایی است.

لیلا حاتمی

 

 

زیبایی مطلق در 20 تا 25 سالگی

لیلا حاتمی 8 سال بعد از کمال‌الملک و زمانی که 19 ساله بود در فیلم دلشدگان، به کارگردانی پدرش ایفای نقش کرد.

لیلا حاتمی با ایفای نقش در این فیلم هم حسابی دیده شد، اما شروع درخشش او زمانی بود که به همراه علی مصفا در فیلم لیلا ایفای نقش کرد. لیلا اولین فیلم لیلا حاتمی بود که کارگردانی آن را پدرش برعهده نداشت. او در این فیلم نقش زنی نازا را آنچنان خوب و باورپذیر ایفا کرد که در آن سن توانست دیپلم افتخار جشنواره فجر را دریافت کند. او در آن روزها هم زیبایی‌های منحصر به خودش داشت و حسابی هم بین مردم محبوبیت پیدا کرده بود.

لیلا حاتمی

اوج جوانی و درخشش از سال 80 تا 86

فیلم ارتفاع پست یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دهه 80 بود و لیلا حاتمی هم در آن ایفای نقش کرد. حاتمی در این فیلم چهره و استایل معمولی دارد، اما آنچنان باورپذیر و جذاب در آن ایفای نقش می‌کند که محبوبیتش در دهه 80 را دوبرابر می‌کند.

3 سال بعد از ارتفاع پست، حاتمی در فیلم حکم به کارگردانی مسعود کیمیایی حضور یافت. لیلا حاتمی در این فیلم استایل و ظاهری بسیار اغواگر و جذاب دارد. این دومین باری بود که لیلا حاتمی تا این حد متفاوت و اغواگر ظاهر میشد. اولین بار او در فیلم آب و آتش با ظاهری اغواگر و متفاوت دیده شده بود.

سال 86 لیلا حاتمی با شمایلی متفاوت و در نقشی متفاوت در فیلم بی پولی حمید نعمت الله ایفای نقش کرد. او برای ایفای نقش در این فیلم توانست سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کند و بدرخشد.

لیلا حاتمی

لیلا با موهای قرمز و کوتاه

لیلا حاتمی در سال 89 با فیلم جدایی نادر از سیمین به محبوبیت جهانی رسید و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در جهان شد. او در این فیلم با موهای شرابی حاضر شد که چهره متفاوتی برای او به حساب می‌آمد.

چند سال بعد در سال 94 هم با همین موهای قرمز اما کوتاه‌تر از حالت معمول ظاهر شد و مخاطبان را شگفت‌زده کرد. این یکی از بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری لیلا حاتمی بود. او در سال 97 و برای سریال نهنگ آبی هم موهایش را قرمز کرده بود.

لیلا حاتمی

زیبایی در 10 سال اخیر

لیلا حاتمی در 10 سال اخیر با استایل‌های ساده و جذابش محبوبیت چندین برابری پیدا کرده. او در سال 2014 در جشنواره کن حاضر شد و زیبایی‌اش مورد توجه جهان قرار گرفت. لباس او در این فستیوال قدمت 180 ساله داشت و به زیباترین شکل ممکن طراحی شده بود.

در سال 98 هم با لیلا با چهره‌ای جذاب و میکاپی که کمتر روی چهره او می‌بینیم، در فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی حاضر شد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

زیبایی مطلق از بین نمی‌رود!

لیلا حاتمی سال گذشته به‌عنوان یکی از داوران فستیوال ونیز انتخاب شد و با استایل‌ها و ظاهر جذابش حسابی جلب توجه کرد. اینجا بود که خیلی‌ها مطمئن شدند لیلا حاتمی با مرور زمان اتفاقا زیباتر می‌شود و سادگی چهره‌اش بزرگترین زیبایی او به حساب می‌آید.

اخیرا نیز تصاویر جدیدتری از این بازیگر مشهور و محبوب در مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی منتشر شده که نشان می‌دهد اگرچه چهره او کمی شکسته‌تر شده ولی آنقدر طبیعی و ساده است که هنوز هم یکی از زیباترین زنان سینمای ایران به حساب می‌آید.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

کدخبر: 974412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟