فیلم انیمیشنی «باب معمار» با حضور جنیفر لوپز ساخته می‌شود

فیلم انیمیشنی جدید باب معمار با حضور ستارگانی چون جنیفر لوپز و آنتونی راموس در دستور ساخت قرار گرفت. برای آن‌هایی که در سال‌های کودکی با مجموعه انیمیشنی «باب معمار» (Bob the Builder) بزرگ شدند، خبر خوب این است که فیلم انیمیشنی این کارتون محبوب در دستور ساخت قرار گرفته و قرار است چهره‌های شناخته شده‌ای در آن صداپیشگی کنند.

باب معمار داستان دو معمار به نام‌های باب و وندی و وسایل نقلیه سخنگویشان را در پروژه‌های مختلف ساختمانی دنبال می‌کند. این کارتون که با دیالوگ نمادین «آیا می‌توانیم آن را تعمیر کنیم؟ بله، می‌توانیم!» به فرهنگ عامه بریتانیا راه پیدا کرد، ابتدا به مدت 18 فصل بین سال‌های 1999 تا 2011 پخش شد و سپس در قالب انیمیشن با تکنیک CGI برای سه فصل در سال 2015 مجددا برنامه‌ریزی شد.

آن‌طور که ورایتی اعلام کرده، جنیفر لوپز در حال تهیه فیلمی انیمیشنی با اقتباس از باب سازنده است. آنتونی راموس، ستاره «در هایتس» و «همیلتون»، که اخیرا در «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» نیز ظاهر شده بود، قرار است صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده بگیرد. در این فیلم انیمیشنی جدید، روبرتو، معروف به باب، در قالب یک سفر آموزشی به یک سایت ساخت‌وساز در پورتوریکو می‌رود.

تاکنون جزئیات زیادی از فیلم باب سازنده اعلام نشده است. این جزییات، شامل این می‌شود که آیا سبک انیمیشن فیلم از طراحی مجدد به‌روز شده در سال 2015 استقبال می‌کند یا شخصیت اصلی را به شکل قدیمی‌تر و نمادین‌تر آن بازمی‌گرداند. این عامل، احتمالاً تأثیر زیادی بر این خواهد داشت که آیا این پروژه نوستالژی قادر به جذب مخاطبان گسترده است یا خیر.

به عنوان بخشی از موج جدیدی از فیلم‌های کمپانی ماتل که در پی موفقیت باربی در باکس آفیس عرضه می‌شوند، به نظر می‌رسد این امید وجود دارد که باب سازنده بتواند مخاطبان خانوادگی گسترده‌ای را جذب کند. با این حال، این فیلم در مقایسه با باربی که 1.45 میلیارد دلار فروخت و نامزد هشت جایزه اسکار شد، کمتر مطمئن به نظر می‌رسد. نام تجاری باب سازنده بیش از نیم دهه است که کم و بیش خاموش بوده است، بنابراین باید دید که آیا همان نوع علاقه را در بازار مدرن جلب می‌کند یا خیر.

کدخبر: 974167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟