افسردگی شدید ستاره سادات قطبی ! / آقای مجری مراقب همسرت باش آزاده نامداری را فراموش نکن !

مجری بازیگر تلویزیون در استوری های صفحه مجازی خود عکسی از پسرش را منتشرنمود و با حالی آشفته خبر از عمل پیوند مغز استخوان صدرا شکیبا را داد. در ادامه این بخش از نمناک درباره بیماری پسر ستاره قطبی و حال ناخوش خانم بازیگر در این روزها می خوانید.

ستاره سادت قطبی

ستاره سادات قطبی بازیگر سریال گاندو که چندی پیش در قالب پست و ویدیویی در فضای مجازی از ماجرای بیماری پسرش صدرا گفت، این روزها حال خوشی ندارد و صدرا پسرش را برای عمل پیوند مغز استخوان آماده می کند. مجری محجبه تلویزیون قبل از عمل پسرش بار دیگر دست به دامان امام رضا (ع) شد و با صدرا شکیبا به حرم این امام بزرگوار رفت تا همانطور که پسر بزرگش امیر علی را به او برگردانده، صدرا را نیز به او باز گرداند.

ستاره سادت قطبی

ستاره سادت قطبی

 

خانم مجری پس از درد دست پسرش صدرا او را به بیمارستان برد و دریافت که توده ای در بازو پسرش وجود دارد. او بعد از انجام آزمایش بیوپسی اعلام نمود که تومور دست صدرا، خوش‌خیم است اما باید پیوند مغز استخوان شود. بازیگر سریال نوار زرد در روز تولد امام حسین و حضرت عباس از مردم خواست که برای فرزندش دعا کنند.

 

بیوگرافی ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان است که در سال 1393 با شهرام شکیبا مجری 42 ساله ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر به نام های صدرا و حسین می باشد البته شهرام شکیبا از همسر اول خود دارای یک فرزند پس به نام علی و ستاره قطبی از همسر اولش یک پسر به نام امیر علی دارد.

کدخبر: 972302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟