عکس شوهر فوق جوان و جدید لعیا زنگنه / شایعه یا واقعیت ؟! / باور نمی کنید!

از جراحی زیبایی لعیا زنگنه تا شایعه عکس همسرش

تصویری از لعیا زنگنه بازیگر سریال در پناه تو، در قلب من و... در فضای مجازی منتشر شده است که با چهره قدیمی این بازیگر بسیار متفاوت است.البته بازیگر نقش مریم افشار در سریال در پناه تو تنها کسی در میان بازیگران زن ایرانی نیست که چهره او دستخوش تغییراتی شده است بلکه الناز حبیبی، بهنوش طباطبایی، سحر جعفری جوزانی، رابعه اسکویی و... جزو هنرپیشه‌هایی هستند که با عمل‌های زیبایی از چهره قبلی‌شان فرسنگ‌ها فاصله گرفته‌اند. در ادامه جدیدترین عکس لعیا زنگنه و تغییرات چهره او را مشاهده می کنید.

لعیا زنگنه که با ایفای چند نقش مشهور از جمله حضور در سریال پدر، آقازاده، مدار صفردرجه، عشق کوفی و...در ذهن مخاطبان ماندگار شد، اخیراً تغییرات چهره زیادی را تجربه کرده است. چهره زنگنه هیچ شباهتی به گذشته‌اش حتی در دو سه سال قبل ندارد و به نظر می‌رسد که بوتاکس و عمل‌های مختلفی را تجربه کرده است. در تصویر تازه منتشر شده از لعیا زنگنه او در کنار مردی دیده می شود که برخلاف شایعات همسر ایشان نیست!

لعیا زنگنه

عکس جدید لعیا زنگنه

گویا خانم بازیگر برای جوانتر به نظر رسیدن و زدودن گرد دوران میانسالی از چهره اش به سراغ روش های زیبایی جدید رفته ، به هر حال تغییرات چهره خانم بازیگر خوب یا بد باعث شده که شباهت زیادی با سال‌های جوانی‌اش نداشته باشد ولی او هنوز هم با وجود 60 سال سن از زنان زیبای دنیای تصویر است اما دیگر معصومیت صورتش در گذشته را ندارد. 

مختصر بیوگرافی و سن لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد 14 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی فرزند مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و نام مادرش مهدیه موسوی است که اصالت لر بختیاری منطقه اقلید فارس را دارند. خانم زنگنه متاهل و صاحب یک دختر است.

فیلم های لعیا زنگنه

زنگنه در آثاری همچون قاتل اهلی، عشقولانس، این زن حقش را می خواهد، خودزنی، مزاحم، جاده جنایت، شیفته، پدر، آقازاده، مدار صفردرجه، عشق کوفی، زندگی خصوصی، در پناه تو، تولدی دیگر، در قلب من و... حضور داشته است.

کدخبر: 971806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟