تغییر چهره زیبا بروفه / شیک و خاص+عکس

زیبا بروفه در تاریخ ۲۹ شهریور سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است.  قد او 164 سانتی متر است. در بیوگرافی زیبا بروفه جالب است بدانید او مدتی را به همراه همسرش در کیش زندگی میکرد.

تغییر چهره زیبا بروفه در 49 سالگی توجه طرفداران را به خود جلب کرده است. او چهره ای کشیده و بینی خوش فرمی دارد که چهره اش را شیک و باوقار نشان می دهد. خود خانوم بروفه گفته است هیچ عمل زیبایی انجام نداده، اما بعضی از مردم می گویند او عمل زیبایی کرده است.

زیبا بروفه

به هرحال چهره او نسبت به 20 سال پیش تغییراتی داشته که ممکن است متاثر از گذر زمان هم باشد و نوعی جاافتادگی می توان در چهره این هنرمند زیبا دید.

 

ازدواج زیبا بروفه

زیبا بروفه یکی از هنرمندانی است که در سالهای جوانی زندگی مشترکش را آغاز کرد و حدود 21 سال داشت که با پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز کشورمان ازدواج کرد.

پیام صابری حضور در دنیای هنر را از سال 1373 آغاز کرد و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال امام علی به عنوان دستیار حضور داشت. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری در شبکه زاگرس بود که ناتمام ماند.

زیبا بروفه و پیام صابری از زوج های وفادار دنیای هنر بودند اما متاسفانه زندگی مشترکشان بعد از 22 سال با حادثه ای دلخراش و غم انگیز همراه شد.

 

حاشیه ازدواج زیبا بروفه

یکی از اتفاقات تلخی که برای زیبا بروفه در سالهای ابتدایی فعالیش رخ داد ماجرای انتشار فیلم عروسی اش بود که باعث شد خانم بازیگر 4 سال خانه نشین شود و در هیچ پروژه ای حضور نداشته باشد.

این بازیگر جوان در ابتدای فعالیت های هنری اش با این مشکل مواجه شد تا چند سال بعد از آن 4 سال هم درگیر ماجرا بود و اجازه حضور در نقش های یک فیلم و سریال را نداشت و محافظه کار شدنش باعث شد که دیگر در هیچ مهمانی حاضر نشود.

زیبا بروفه

فرزند زیبا بروفه و پیام صابری

زیبا بروفه 21 اردیبهشت ماه سال 97 با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و اهورا پسر خانم و آقای بازیگر بعد از سالها انتظار به دنیا آمد.

زیبا بروفه

زیبا بروفه

زیبا بروفه

کدخبر: 970991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟