عکس پدر و مادر واقعی سارا و نیکای سریال پایتخت / دوقلوهایی که حذف شدند !

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند. در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی و اطلاعات شخضی سارا و نیکا فرقانی را خواهید دید.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، بازیگرند. دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند که از نوزادی بازیگری را تجربه کردند و حالا فقط در سری سریال پایتخت بازی می کنند و حسابی مشهور شدند.

از تحصیلات سارا و نیکا اطلاعاتی در دسترس نیست اما هنگام تحصیل در سوئد سارا از روال مدرسه های آنجا می گفت که برای ملیت های مختلف یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها بود که 2 خواهر دوقلو در آن درس می خواندند و پس از گذشت مدتی از حضورشان به صلاحدید معلم شان کلاس های زبان سوئدی را هم شروع کردند و به این ترتیب زبان مشترک شان با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی شد.

سریال “دوباره زندگی” به کارگردانی نادر مقدس اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا در سال 1384 بود که 8 ماهه بودند. آنها در این سریال نقش 2 خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از هم جدا شدند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی بود.

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت

سیروس مقدم، کارگردان سریال “پایتخت” برای ساخت فصل اول آن که از سال 1389 از تلویزیون پخش شد به دنبال دوقلوهای دختر 7 ، 6 ساله بود که آقای رسول حاتمی به دلیل شناختی که از خانواده سارا و نیکا در سریال دوباره زندگی داشت برای بازی در سریال پایتخت آنها را به سیروس مقدم معرفی کرد.

آنها پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد، فیلمنامه نویس برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند. آنها نقش دوقولوهای خانواده نقی معمولی را در این مجموعه تلویزیونی بر عهده داشتند که محسن تنابنده در نقش نقی معمولی پدر سارا و نیکا بود و ریما رامین فر در این سریال با نام هما مادر سارا و نیکا بود که با همین اسم در پایتخت جلوی دوربین رفتند.

مهاجرت سارا و نیکا به سوئد

پس از فصل 2 پایتخت یعنی از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران شان به سوئد مهاجرت کردند تا تحصیلات سارا و نیکا در این کشور کامل شود. آنها ابتدا حضور در کشور سوئد را خیلی سخت دیدند ولی پس از مدتی دوست پیدا کردند و با فضای اطراف شان آشنا شدند.

سارا و نیکا

شهرت سارا و نیکا با سریال پایتخت

در نوروز 1390 سری اول سریال پایتخت از شبکه یک پخش شد، به تدریج با فصل های 2 ، 3 و 4 “پایتخت” سارا و نیکا بیشتر دیده شدند و به شهرت رسیدند، به ویژه فصل سوم پایتخت که در نوروز 1393 پخش شد سارا و نیکا را به مخاطبان بیشتر معرفی کرد.

سارا و نیکا

پدر و مادر واقعی سارا و نیکا فرقانی

پدر سارا و نیکا فرقانی فوتبالیست بوده و در لیگ جوانان برای تیم های عقاب و راه آهن به مدت 15 سال توپ زد ولی حادثه ای در فوتبال برایش رخ داد که دیگر نتوانست به ورزش فوتبال ادامه بدهد. نسرین جلیلی نام مادر سارا و نیکا معروف به دوقلوهای پایتخت است که با ادامه بازیگری و حضور دخترانش در سریال پایتخت به دلیل لطمه خوردن به تحصیل آنها موافق نبود ودخترانش مخالف بود و به عقیده وی ار درس و مدرسه عقب می مانند.

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

کدخبر: 970600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟