نجات معجزه آسای شریفی نیا در سوریه/ بمبی که در چند قدمی آقای بازیگر منفجر شد!

محمدرضا شریفی‌نیا که با فیلم «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور یافته است، در گفت‌وگو اظهار کرد: در ابتدا قرار نبود من به سوریه بروم و نقش عباس را در این فیلم بازی کنم. صحبت من و کارگردان پیش از ورود به فیلم این بود که من به سوریه نروم و نقشی که آن را ایفا می‌کنم، در ایران حضور داشته باشد. به هر حال پس از خواندن فیلم‌نامه و شناخت عباس تصمیم بر آن شد که به سوریه بروم و در آنجا نقش را بازی کنم.

وی ادامه داد: پیش از آنکه به سوریه برویم بارها به ما گفتند که این موقعیت امن است اما دقیقا آن روزی که ما در سوریه بودیم یک درگیری مسلحانه میان دو گروه مختلف در گرفت! حتی روز آخر به خاطر دارم که بمبی در نزدیکی‌های لوکیشن منفجر شد و ما مجبور شدیم که برخی از تجهیزات را گذاشته و به ایران برگردیم. سپس برای برداشتن آن‌ها مجددا به سوریه رفتیم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من به آقای تقیانی‌پور گفتم که این کار ریسک بزرگی است. تو می‌توانی به عنوان فیلم اول خود یک اثر آپارتمانی کوچک بسازی. حال که فیلم تمام شده و خروجی آن را بر روی پرده سینمای برج میلاد دیدم، واقعا باید به او و تیمش تبریک بگویم. خیرالله تقیانی‌پور کاری بزرگ و به یادماندنی در صنعت سینمای ایران کرده است. برای رسیدن به چنین اثری باید چنین افرادی پای کار باشند. افرادی مثل تقیانی‌پور که پیگیر، سخت‌کوش و کوشا هستند.

 
کدخبر: 970298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟