عکس دیده نشده از تتوهای آقای فوتبالیست در فوتبال پرتقال / علی مبارکی کیست؟

علی مبارکی فوتبالیست ۲۹ ساله لژیونر ایرانی که جزو فوتبالیست های تحصیل کرده ایران است و کارشناسی تربیت بدنی دارد، توانسته با عملکرد خوب خود در پست هافبک دفاعی نظر تیم های خارجی را به خود جلب کند اکنون با تیم ب اسپورتینگ لیسبون پرتغال قرارداد امضا کند.

وی در تیم‌های پایه فوتبال ایران عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده و در زمان حضور در فوتبال آذربایجان هم مصطفی دنیزلی مربی اسبق تیم‌های پرسپولیس و تراکتور ، به عنوان سرمربی با او کار کرده است.

جذاب ترین تتوی فوتبالیست

این بازیکن نیشابوری که در تیم های بابک مشهد ، ملوان بندرانزلی ، سپاهان، تراکتور و خزرلنکران آذربایجان سابقه بازی دارد ، میخواهد در چالش جدید خود در لیگ پرتغال هم موفق باشد.

او در زمان حضور در ملوان بندرانزلی با پژمان نوری و مازیار زارع کار کرد و در تراکتور هم با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه همبازی بوده است.

مبارکی درباره شرایط فعلی خود اظهار داشت: سبک بازی من به لیگ پرتغال و انگلیس می‌خورد و امیدوارم پس از درخشش در تیم اسپورتینگ لیسبون B بتوانم به رویای کودکی خود که حضور در لیگ انگلیس است برسم.

وی افزود: وقتی در رده های پایه بودم به اردوهای تیم های جوانان و امید ایران هم دعوت شدم و انشاالله به تیم ملی بزرگسالان هم میرسم.

این لژیونر ایرانی درباره اینکه چرا از لیگ جمهوری آذربایجان جدا شد گفت: خاطرات خوبی در این کشور داشتم اما باید روز به روز پیشرفت میکردم. ۲ سال پیاپی در تیم منتخب سال این کشور بودم و فکر میکنم حالا حضور در قلب اروپا و کشور صاحب سبک پرتغال میتواند من را یک پله جلو ببرد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی ایران لیاقت قهرمانی آسیا را دارد و انشاالله به این مهم دست پیدا می‌کند. تیم یکدست و خوبی داریم که استخوان‌بندی آن را لژیونرها تشکیل می‌دهند و میتوانیم با تکیه به تجربیات آنها قهرمان شویم.

کدخبر: 970227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟