خوش تیپ ترین خانم بازیگر خوش اندام ایرانی + عکس ها و اسامی باورنکردنی!

کت‌وشلوارها از زیباترین و جذاب‌ترین عناصر دنیای لباس‌ها هستند. تنوع بی‌نظیری در مدل‌های این ست‌ها وجود دارد و با اندام‌های مختلف در تناسب و هماهنگی هستند. فرقی نمی‌کند که قدتان چه اندازه‌ای دارد یا وزنتان چقدر است، فارغ از مدل اندام و همه این مسائل می‌توانید کت‌وشلواری مناسب انتخاب کنید. در این مقاله می‌خواهیم به‌سراغ کت‌وشلوارهایی برویم که هنرپیشه‌های زن به تن کرده‌اند. این کت‌وشلوارهای متفاوت در برخی موارد بسیار الهام‌بخش هستند و برخی هم صرفا متفاوت و کمی عجیب‌اند. با ما همراه باشید.

ترانه علیدوستی

کت و شلوار متفاوت

ترانه علیدوستی در استایلینگ خطاهای گاه فاحشی دارد. یکی از حضورهای نامناسبی که داشت هم با همین کت‌وشلوار و در جشنواره کن گذشته بود. این کت‌وشلوار که دوخت خوبی ندارد، روی تن ترانه به‌خوبی ننشسته است. رنگ آن انتخاب بدی نداشته و پوشیدن پوشش سر توری و کفش‌های نوتیز هم نامطلوب نیستند اما آنچه باعث می‌شود که این استایل نمره خوبی نگیرد، نامتناسب‌بودن آن با اندام و وجود ناهماهنگی میان اجزای گوناگون است. وجود خط‌هایی در کناره شلوار و استفاده از کراواتی مشکی کاملا غیرضروری و ناهمخوان با طراحی کلی استایل هستند. پُزگرفتن یا همان ژست ترانه هم به بدترشدن استایلش دامن زده است.

مریم مومن

بازیگران زن

مریم مومن از آن هنرپیشه‌های جوانی است که به مقوله استایل توجه زیادی دارد. او در بسیاری از مواقع به‌سراغ تیپ‌های عجیب‌وغریب می‌رود. مدل‌های خاصی انتخاب می‌کند و خطاهایی هم دارد. در تصویر بالا او را با کت‌وشلواری اورسایز می‌بینید که اشکالاتی دارد. از نقطه‌نظر جایگاه جیب‌ها، در این ست کت‌وشلوار مشکلاتی دیده می‌شود. جای جیب‌ها در نقطه مناسبی قرار ندارد. اصلا شاید بهتر بود که چنین جیبی برای کتی با این اندازه از قد کار نمی‌شد. هماهنگی کافی میان میزان گشادی و اورسایزبودن کت و شلوار هم در این استایل وجود ندارد.

آناهیتا افشار

بازیگران زن

آناهیتا افشار بازیگر گزیده‌کاری است که استایل خوبی هم دارد. او معمولا از ترندهای روز پیروی می‌کند و سبک مینیمال را می‌پسندد. در تصویر بالا هم یکی از کت‌وشلوارهای متفاوت از میان این فهرست را به تن دارد که نمره بسیار خوبی می‌گیرد. تمام اجزای استایل در هماهنگی با یکدیگر انتخاب شده‌اند. کفش‌های نوک‌تیز دورنگ، شلوار پیله‌دار با کمربندی زیبا، شومیز گلدار، کیف کلاچ و کتی که کاملا روی تن نشسته از امتیازهای خوبی برخوردار هستند. این استایل بی‌ارفاق نمره بیست می‌گیرد.

سحر دولتشاهی

بازیگران زن

سحر دولتشاهی خوش‌پوش است و همیش می‌داند که باید چه عناصری را در استایلش ست کند. او که معمولا عناصر لوکس و گران‌قیمتی هم در تیپ و پوشش خود به‌کار می‌گیرد از شیک‌ترین بازیگران زن ایرانی به‌حساب می‌آید. سحر به مقوله استایلینگ توجه دارد و برای همین آراسته و دیدنی ظاهر می‌شود. در تصویر بالا هم کت‌وشلوارش بسیار خوش‌دوخت و متناسب با اندامش طراحی شده است. کفش‌ها و کیف گران‌قیمت زین‌اسبی‌اش هم از نقاط شاخص این استایل هستند.

سها نیاستی

بازیگران زن

سها نیاستی از بازیگران تازه‌وارد سینمای ایران است و این روزها در سریال آکتور می‌درخشد. او که چهره معصوم و زیبایی دارد، در انتخاب استایل بادقت عمل می‌کند. در تصویر بالا، او را با کت‌وشلواری می‌بینید که دوخت و مدل زیبایی دارد. تمام بخش‌های استایلش از جمله کیف و روسری توری هم با یکدیگر در هماهنگی قرار دارند. کت کمی طراحی شلوغی دارد و در ستی که تمام آن سیاه‌رنگ است، کمی استایل را بی‌نظم نشان می‌دهد اما در کل، این کت‌وشلوار نمره خوبی می‌گیرد.

هستی مهدوی‌فر

بازیگران زن

بازی‌های زیادی از مهدوی‌فر دیده‌ایم. او سن‌وسال زیادی ندارد و از بازیگران دهه‌هفتادی سینمای ایران است. بااین‌حال با ورود زودهنگام به این عرصه توانسته در نقش‌های مختلفی بدرخشد. او به استایلینگ هم نگاهی دقیق دارد و هرچند که اشتباهاتی در این زمینه از او دیده‌ایم اما همیشه آراسته است و تیپ‌هایی فکرشده دارد. در تصویر بالا هم کت‌وشلوار هستی رنگ و دوخت خوبی دارد. انتخاب کیف و کفش‌ها هم با کلیت استایل در هماهنگی است اما با این حال، جایی از کار لنگ می‌زند. مدل کت و شلوار همخوانی زیادی با یکدیگر ندارند. شاید بهتر بود که این شلوار مام استایل با کتی گشادتر و به‌حالت اورسایز ست می‌شد. یا برای شلوار به‌سراغ گزینه‌ای راسته یا دمپا می‌رفت.

ویدا جوان

بازیگران زن

ویدا جوان هم از هنرپیشه‌های خوش‌چهره‌ای است که در این سال‌ها زیاد او را ندیده‌ایم. او هم در فهرست این مقاله جایی برای خود پیدا می‌کند. کت‌وشلواری که در تصویر بالا به‌تن دارد، با طرح و الگوی خاصی دوخته شده است و به‌خوبی روی قامت او نشسته است. کیف، کفش، پوشش سر و شومیزی که زیر کت‌ استفاده شده، همگی مطلوب و هماهنگ هستند. البته پیشنهاد ما برای اینکه استایل کمی به ترندهای روز نزدیک شود، این است که کتانی‌هایی لژدار جایگزین کفش پاشنه‌دار شوند. در مجموع، این کت‌وشلوار زیبا نمره خوبی می‌گیرد و درشمار موارد متفاوت و جذاب مقاله اعلام می‌شود.

سمیرا حسن‌پور

بازیگران زن

سمیرا حسن‌پور از بازیگرانی است که گزیده کار می‌کند و تمام تلاشش را برای ایفای نقش‌های متنوع به‌کار می‌گیرد. او در طی سالیان اخیر، همیشه به مقوله استایل هم توجه خوبی نشان داده و مشخص است که برای این موضوع وقت می‌گذارد و سعی دارد که انتخاب‌هایش دقیق باشد. در تصویر بالا هم حسن‌پور با کت‌وشلوار خوش‌دوختی دیده می‌شود که مطابق با ترندهای روز است و رنگ مناسبی دارد. بخش‌های مختلف استایل و تزئینات هماهنگ کیف و بخش گل سینه کت هم بسیار زیبا و جذاب از کار درآمده‌اند. هرچند که حسن‌پور استایل خوبی دارد و به اهمیت آن واقف است اما ایرادی که به او وارد می‌شود، شیوه پُزگرفتن یا ژست‌هایی است که در مقابل دوربین‌ها دارد. شاید بهتر باشد که او روی این موضوع کمی کار کند و با اعتمادبه‌نفس و اطمینان بیشتری ظاهر شود. این موضوع می‌تواند روی ایست و ثبت تصویر استایل اثرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

در آخر

با هم مروری داشتیم بر کت‌وشلوارهای متفاوتی که در تن بازیگران زن دیده شده است. این استایل‌ها گاهی خوب و مطلوب‌اند و گاهی هم ایراداتی قابل‌توجه در آنها دیده می‌شود. نظرتان درباره استایل مطرح‌شده از بازیگران در این مقاله چیست؟ کدام را بیشتر می‌پسندید؟ بیشترین نمره در انتخاب کت‌وشلواری مناسب را به کدامیک می‌دهید؟ اگر قرار باشد که کمترین امتیاز را هم به یکی از این گزینه‌ها بدهید، مورد انتخابی‌تان چه خواهد بود؟ اولویت‌بندی‌تان چیست و چه امتیازهایی می‌دهید؟

کدخبر: 969631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟