مانتوها و پوشش جدید ژیلا صادقی در تلویزیون + مدل مانتوهایش جنجالی شد

تیپ های ژیلا صادقی در برنامه های تلویزیون

ژیلا صادقی بعد از مدت‌ها دوری از اجرای تلویزیونی،با برنامه «سلام صبح بخیر» به آنتن شبکه3 برگشت و به چهره خبرساز تلویزیون تبدیل شد.پوشش و لباس های متفاوت خانم مجری در اولین برنامه اش مورد توجه بینندگان قرار گرفت و عکس های از او با کت سفید و روسری رنگی در فضای مجازی وایرال شد البته این اولین بار نیست که ژیلا صادقی به اجرای برنامه تلویزیونی با تیپ متفاوت پرداخته بلکه پیش از این نیز نوع پوشش او در برنامه‌های دیگر جنجالی شده بود.

مانتو ژیلا صادقی

مانتو مجلسی ژیلا صادقی در برنامه سلام صبح بخیر

مدل مانتوهای ژیلا صادقی

 

بیوگرافی ژیلا صادقی

 

کت دامن ژیلا صادقی

 

ژیلا صادقی مجری

مختصر بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی مجری و بازیگر تلویزیون متولد 22 شهریور 1352 در تهران است و سه خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانوادست. او از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده است.

فیلم ها وبرنامه های تلویزیونی ژیلا صادقی مجری

روزهای زندگی، دردسرهای طلایی، هزاران چشم، بی همتا، خیلی دور خیلی نزدیک، من سالوادور نیستم و... از فیلم و سریال هایی است که ژیلا صادقی در آن ها به ایفای نقش پرداخته و اجرای برنامه های کاپیتولاسیون،جهان در مطبوعات امروز، جاذبه‌ها، رنگ جوانی، سپید، راز خورشید، موج نو، با تو، ورود آقایان ممنوع، وِیژه برنامه تحویل سال نو، سالی نو، اینک بهار و... را برعهده داشته است. ژیلا صادقی مجری صدا و سیما بعد از 4 سال دوباره به قاب تلویزیون بازگشته و با پوشش کت و دامن از اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به اربیل تقدیر کرد که این امر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

استایل تلویزیونی ژیلا صادقی

 

کدخبر: 967323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟