خانم بازیگران سریال گناه فرشته چگونه لباس می‌پوشند؟  / از خاص پوشی لادن مستوفی تا لباس‌های عجیب پردیس پورعابدینی

گناه فرشته از سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی است که به پشتوانه حضور شمار زیادی از بازیگران مطرح توانسته مخاطبان متعددی پیدا کند. ماجرای این سریال بر محوریت قتلی خشن می‌چرخد و داستان حالتی جنایی دارد. در این میان، پای روابط قدیمی و کینه‌های کهنه افرادی هم به‌میان است که ماجراهای داستان را پیش می‌برند. به بهانه پخش این سریال، به‌سراغ استایل بازیگران زن در آن رفته‌ایم. با ما همراه باشید.

لادن مستوفی

گناه فرشته

مستوفی از آن زنانی است که شکوه و ابهت خاصی را در رفتار و ظاهرشان منعکس می‌کنند. او همیشه نقش افرادی مستقل، قوی و اثرگذار را در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی ایفا می‌کند. اندام متناسب و قامت بلند، چشم‌های نافذ و صدای خوب لادن از جمله نقاط قوتی است که او را در این مسیر یاری می‌کنند. در مجموعه گناه فرشته هم شاهد ایفای نقش وکیلی بااعتمادبه‌نفس از او هستیم. شخصیتی که مستوفی به او جان می‌دهد، زنی مستقل است که استایلی شیک دارد. از رنگ‌های مشکی استفاده می‌کند، موهای کوتاه و مرتبی دارد که روی پیشانی‌اش می‌ریزند، کیف‌های چرم باکیفیتی به‌دست می‌گیرد و ضمن برخورداری از ابعاد و ویژگی‌های استایلی رسمی، راحت است و متفاوت. مستوفی در این فیلم، اقدامات خاصی هم انجام می‌دهد و مثلا با موتورسیکلت تردد می‌کند. این‌ها در شکل‌گیری استایل ظاهری و شخصیتی کاراکترش اثرگذاری مثبتی داشته‌اند.

پردیس پورعابدینی

گناه فرشته

پردیس پورعابدینی نقش فرشته یعنی دختری را ایفا می‌کند که مظنون به قتل است و امیدی به نجاتش نمی‌رود. این بازیگر جوان که در تعدادی مجموعه مهم و پرسروصدا بازی کرده، این‌بار هم توانسته مخاطبان را با خود همراه کند و نگاه تماشاگران را به‌خود بکشاند. فرشته یا همان پردیس در این فیلم بیشتر در زندان دیده می‌شود اما فلاش‌بک‌هایی که به گذشته می‌خورند، حاکی از آن هستند که استایل فرشته به طبقه‌ای شباهت ندارد که از آن می‌آید. او در اوقات خارج از زندان، با لباس‌هایی شیک و مناسب دیده می‌شود. شاید این‌ها در پیش‌برد ماجرا نقش داشته باشند و حاکی از خواسته‌هایی از این دختر باشند که روی روند زندگی‌اش اثر گذاشته‌اند. فرشته با لباس‌هایی اورسایز و از جنس‌هایی امروزی و متناسب با ترندها دیده می‌شود. پردیس پورعابدینی که کار بازیگری را از کلاس‌های حرفه‌ای این عرصه شروع کرده، به‌خوبی تعلیم دیده و در انتقال حس بسیار قوی عمل می‌کند. با درست انتخاب‌شدن استایل برای نقش‌هایی که ایفا می‌کند، حضور قوی‌تری هم در صحنه دارد.

نفس بازغی

گناه فرشته

حضور نفس بازغی در مجموعه گناه فرشته با واکنش‌های متنوعی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است. برخی از چهره و بازی او استقبال کرده‌اند و بعضی از تماشاگران هم حضورش را صرفا به‌دلیل نفوذ والدینش یعنی مستانه مهاجر و پژمان بازغی دانسته‌اند. در هر حال، نیاز است که چند قسمت دیگر از مجموعه دیده شود، تا ببینیم که کیفیت بازی او چگونه است و آیا می‌تواند به دل مخاطبان بنشیند یا خیر. نفس در گناه فرشته، استایل متفاوتی دارد. از سربندها و روسری‌هایی که از پشت بسته می‌شوند، برای حجاب این بازیگر استفاده شده است. او نقش دختری نوجوان را بازی می‌کند و همین موضوع روی انتخاب عناصر پوششی‌اش اثرگذار بوده است. او از رنگهای روشن بهره می‌برد و مدل موهایش هم باعث شده که تاحد زیادی به ترندهای امروزی نزدیک باشد.

آشا محرابی

گناه فرشته

آشا محرابی از هنرپیشه‌های پرسابقه‌ای است که از عهده ایفای کاراکترهای متنوعی برمی‌آید. او در هر قالبی به‌خوبی جای می‌گیرد و همان‌قدر که در نقش‌های منفی باورپذیر است، در بازی به‌جای افرادی با ابعاد مثبت هم قوی ظاهر می‌شود. آشا در گناه فرشته نقش همسر دوم مقتول معروف را ایفا می‌کند. در قسمت‌های نخست، کنش‌های خاصی از او نمی‌بینیم و به‌طور قطع در ادامه، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. او در قسمت‌های پخش‌شده با استایلی اغلب تیره‌رنگ دیده شده و سعی در القای این حس داشته که کمی محافظه‌کار است. بیشتر او را در حال سکوت می‌بینیم و نبود تنوع در تیپی که ارائه می‌کند هم حاکی از آن است که باید منتظر رخدادهای بیشتری درباره‌اش باشیم. استایل مونوکروم و تمام‌مشکی معمولا جلوه‌ای رازآلود دارد. موهای رنگ‌شده و آرایش آشا در گناه فرشته هم تاحد زیادی در تعریف او به عنوان همسر جوان و دوم مردی پا به سن‌گذاشته و متمول مفید بوده است. در طراحی ظاهر این نقش به جزئیات متنوعی دقت شده است. اکسسوری‌هایی مانند عینک که استفاده می‌کند یا طرح ناخن‌هایش جالب‌توجه‌اند. باید منتظر حرکات مهم این شخصیت در قسمت‌های آینده باشیم.

دیبا زاهدی

گناه فرشته

زاهدی در نقش دختر پرتکاپو و جوانی ظاهر می‌شود که به رشد و ماجراجویی علاقه زیادی دارد. او این ویژگی‌ها را با وام‌گرفتن از استایلی پیش می‌برد که بسیار برون‌گرایانه طراحی شده است. دیبا با موهایی به رنگ طوسی و آبی دیده می‌شود، کت و شلوارهای اورسایز به تن دارد و حتی رنگ ناخن‌هایش هم خاص و متنوع است. احتمالا در قسمت‌های آینده مجموعه گناه فرشته، از دیبا زاهدی هم اثرگذاری‌های بیشتری خواهیم دید و برای تیپی که درباره‌اش تعریف شده، توضیحات منطقی‌تری پیدا خواهیم کرد. این بازیگر جوان هم تلاش‌های زیادی برای حضور موثر در دنیای تصویر داشته که برخی از آنها موفقیت‌آمیز و برخی هم بی‌اثر بوده‌اند. در هرحال، بازی او نسبتا مطلوب است و می‌تواند نمره قبولی را از آن خود کند.

در آخر

مجموعه گناه فرشته از آن سریال‌هایی است که به‌واسطه گرایشات سیاسی و سابقه کارگردانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و توانسته با سروصدا و حاشیه در صدر اخبار شبکه‌ نمایش خانگی قرار بگیرد. مجموعه‌ای از بازیگران قوی و محبوب هم در آن مشغول به ایفای نقش هستند. حضور چهره‌های جدید، طراحی صحنه و البته لباس هم در جلب‌نظر مخاطبان نقش داشته است. باید دید که در ادامه کار هم توانایی جذب مخاطب را دارد یا خیر. بازیگران زنی که در این مجموعه ظاهر می‌شوند، استایل‌هایی متناسب با شخصیتشان دارند و به‌نظر می‌رسد که روی طراحی شخصیت و تیپشان کار شده است. متاسفانه این مقوله در بسیاری از آثار شبکه نمایش خانگی رعایت نمی‌شود. در هرحال، گناه فرشته از آثاری است که به ابعاد مختلف در حد خود توجه دارد و به نظر می‌رسد که در ادامه مسیر پخش، جذاب‌تر هم خواهد شد. شما از استایل کدام‌یک از بازیگران زن این مجموعه خوشتان می‌آید؟ نقد و نظری نسبت به تیپ و پوشش آنها دارید؟

کدخبر: 965894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟