اولین عکس  زن زیبای بهنام تشکر بازیگر سلطان مستوران ! + بیوگرافی

بهنام تشکر بازیگر ، صداپیشه و دوبلور بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه 1355 در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند.. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد و بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه می باشد که از ۲۰ سالگی با تئاتر شروع کرد و مدتی بعنوان فوتبالیست در پست هافبک بود.

بهنام تشکر

او چهار برادر به نام های بهروز (مجری برنامه خانواده)، بهرام (بازیگر و کارگردان تئاتر)، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد.

بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

فعالیت تلویزیونی بهنام تشکر

اولین بار در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بازی کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال ۸۸ هم فیلم «زیر آب» را کار کرد. شهرت اصلی بهنام تشکر از سال ۱۳۹۰ با سریال «ساختمان پزشکان» شروع شد و با «دزد و پلیس» سال ۹۱ به اوج رسید و با «دودکش» سال ۹۲ دیگر رو بورس افتاد

ازدواج و همسر بهنام تشکر

بهنام تشکر سالها قبل با همسرش آیدا یزدانی ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام کاوه هستند و زندگی آرام و بدون حاشیه ای را تجربه می کند. در ادامه عکسی از بهنام تشکر کنار همسرش و پسرش مشاهده می کنید:

بهنام تشکر

بهنام تشکر

کدخبر: 965666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟