جدیدترین عکس از همسر و دختر زیبای حمید لولایی + بیوگرافی جذاب آقای بازیگر

حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است که آثار برگزیده ای در کارنامه هنری خودش دارد. این بازیگر کارهای طنز نیز بسیار انجام داده و اکثر مردم او را با کارهای طنزش می شناسند.

پر رنگ ترین نقشی که حمید لولایی بازی کرد و در ذهن مردم ماندگار شد نقش خشایار مستوفی در سریال زیر آسمان شهر بود که بسیار پر بیننده بود. حمید لولایی جزو بازیگران بی حاشیه و سالم سینماست. درادامه در نیک صالحی تصویری از حمید لولایی و همسرش در کنار دخترشان را مشاهده می کنید

حمید لولایی

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر)، بازیگر اهل ایران است. با آنکه اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی»، خانه به دوش در نقش «ماشالا» و مسافران در نقش «فرخ افروخته» است.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت.

حمید لولایی

وی در سال ۱۳۸۴ بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1334 در تهران است اما اصالتا شمالی می باشد و هم اکنون 68 سال سن دارد. تصویری از حمید لولایی بازیگر پیشکسوت و با اخلاق کشورمان در کنار همسر و فرزندش در فضای مجازی منتشر شده است. حمید لولایی در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، این حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر او بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی آنان برای این دسته از افراد جالب است.

در ادامه تصویری از حمید لولایی بازیگر پیشکسوت و با اخلاق سینما و تلویزیون کشورمان را در کنار همسر و فرزندش که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده می‌کنید:

حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی

کدخبر: 965254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟