عکس زن اول و دوم بنیامین بهادری / کدام همسر شیک تر است؟ شایلی یا نسیم؟

بنیامین بهادری خوانندهٔ، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران در محله جیحون متولد شد. وی اصالتاً اهل محله زنگیشا محله تنکابن است. دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که از شعر و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر می باشد.

او از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. یک خواهر و سه برادر بزرگتر از خود دارد و پدر مرحومش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است.

همسر اول بنیامین بهادری

بنیامین بهادری

همسر دوم بنیامین بهادری

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری

شهرت با اولین آلبوم

اولین آلبوم رسمی بنیامین، آلبوم ۸۵ نام داشت اما قبل از انتتشار رسمی، بصورت اتفاقی توسط تنظیم کننده لو رفت و خیلی زود دست به دست شد. قطعه «دنیا دیگه مثل تو» ندارند در این آلبوم شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود که هنوزم او را با این آهنگ می شناسند.

ازدواج اول و دخترش

بنیامین بهادری

بنیامین سال ۱۳۸۸ در ۲۷ سالگی با نسیم حشمتی ازدواج کرد. آشنایی این دو از سال ۱۳۷۹ شروع شد تا اینکه بعد از مدت ها دوستی سال ۸۸ باهم عقد کردند و ثمره این زندگی در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ دختر بنام «بارانا» به دنیا آمد.

تصادف و فوت همسر اول

در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ نسیم حشتمی راننده خودرو ماتیزی بود که همسرش بنیامین و دخترش «بارانا» نیز در ماشین حضور داشتند. در یک آن، خودروی پژو ۲۰۶ با سرعتی بیش از ۱۷۰ کیلومتر از پشت به آنها برخورد کرده و خودروی این خانواده بعد از سه کله ملق روی تپه های اتوبان همت پرت شد. با اینکه بنیامین و دخترش آسیب جدی ندیده بودند، اما نسیم به شدت مجروح بود تا اینکه زمان انتقال به بیمارستان بخاطر خونریزی داخلی فوت کرد.

ازدواج دوم

بنیامین بهادری

زن دوم بنیامین بهادری(شایلی محمودی)

بنیامین بعد از دو سال از فوت همسر اول خود در اواخر اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۳ ساله بود برای بار دوم با دختری بنام «شایلی محمودی» ازدواج کرد.  مراسم این ازدواج در کشور آمریکا برگزار شد و حالا ثمره این زندگی دو پسر بنام «بن سان» متولد ۱۳۹۶ و «شایمین» متولد ۱۳۹۷ می باشد.

بیوگرافی شایلی محمودی

شایلی محمودی متولد ۱ خرداد ۱۳۶۸ می باشد که بعد از ازدواج با بنیامین در سال ۱۳۹۵ در فیلم «سلام بمبئی» با او و محمدرضا گلزار بازیگری را تجربه کرد. خانواده خانم محمودی در کشور آمریکا سکونت دارند و تنها یک خواهر دارد، او به زبان هندی، انگلیسی و فارسی نیز تسلط دارد.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری

شایلی محمودی بنیامین بهادری

کدخبر: 964197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟