عکس های زیبا از سریال در چشم باد ! / 2 بازیگر زن و مرد جذاب نقش اصلی هستند !

«مسعود جعفری جوزانی» پس از سریال موفق «درچشم باد» بار دیگر به دل تاریخ معاصر ایران سفر کرده و در فیلم جدیدش با نام «بهشت تبهکاران» به روایت قصه‌ای ملتهب پرداخته است. او با حضور بازیگرانی چون لادن مستوفی، امیرحسین آرمان ، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، رضا یزدانی، بهنام تشکر و…این قصه را به سرانجام رسانده است.

«بهشت تبهکاران» نهمین ساخته سینمایی مسعود جعفری جوزانی است که توسط هیات انتخاب چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برای حضور در بخش مسابقه این رویداد سینمایی انتخاب شده است.

جوزانی در این فیلم به روایت یک قصه جنایی- معمایی در دل تاریخ معاصر ایران پرداخته  و روای داستان نویسنده جوانی شده که به عنوان یک فعال کارگری روزگار می‌گذراند، اما او در مسیر راهش اسیر دسیسه‌ای از سوی تبهکاران می‌شود.

امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، سحر جعفری جوزانی، پژمان بازغی، حمید گودرزی، رضا یزدانی، بهنام تشکر، هومن برق‌ نورد، حسام منظور، رضا شفیعی‌ جم، فریبا متخصص، فخرالدین صدیق شریف، اسماعیل خلج، علیرضا جلالی ‌تبار، محمدرضا هاشمی، سهیل برخورداری، حمید متقی، فتح‌الله جعفری جوزانی، مهدی مهریار و جواد طوسی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. افسانه بایگان و فرهاد قائمیان هم در کنار این بازیگران در فیلم «بهشت تبهکاران» به شکل افتخاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ین فیلم را فتح الله جعفری جوزانی به همراه علی قائم مقامی تهیه وتولید کرده‌اند که در ادامه گزاری تصویری از آن را می‌بینید.عکس‌های این فیلم توسط علی نیک رفتار ثبت شده است.

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکارانبهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

بهشت تبهکاران

کدخبر: 963710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟