عکس های تغییر چهره بازیگران بانوی عمارت بعد  7 سال ! / این همه تغییر بعید بود !

مجموعه « بانوی عمارت » از مهمترین تجربه‌های کارگردانی عزیزاله حمیدنژاد در عرصه سریال‌سازی به حساب می‌آید که سال ۹۷ از شبکه سه پخش و با استقبال مخاطبان مواجه شد در ادامه تصاویری ببینید از بازیگران چهره شده در سریال بانوی عمارت بعد از ۷ سال!

بانوی عمارت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال ۹۷–۱۳۹۶ صدا و سیما است اگر این سریال را دیده باشید قطعا برایتان جالب خواهد بود تصاویری از تغییرات بازیگران سریال بانوی عمرات بعد از ۷ سال را ببینید در ادامه این مطلب از سوربان این تصاویر را خواهید دید تا انتها همراه ما باشید.

alt

سریال بانوی عمارت از آذر تا دی ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است. بانوی عمارت همراه با سریال‌های پایتخت ۵، آنام (مجموعه تلویزیونی)، پدر (مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۷) و دلدادگان پنج سریال پربیننده سال ۹۷ ایران معرفی شدند.

داستان سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که مقطعی از زمان قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

تغییرات جذاب بازیگران سریال بانوی عمارت بعد از 7 سال

مریم مومن در نقش فخرالزمان

alt

حسام منظور در نقش ارسلان میرزا

alt

نیکی نصیریان در نقش آهو

alt

پانته‌آ پناهی در نقش افسرالملوک

alt

مینا وحید در نقش جواهر

alt

اندیشه فولادوند در نقش طلا

alt

کدخبر: 962824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟