زیبایی نچرال خواهر  ایمان صفا یا ممد چاخان نیسان آبی+ عکس های خانوادگی

ایمان صفا بازیگر ایرانی است که متولد سی امین روز آذر 1362 در تهران است. وی در رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز فارغ التحصیل شده است. در ادامه تصاویری از ایمان صفا در کنار خواهر و خانواده اش را خواهید دید.

زندگی شخصی و خصوصی ایمان صفا

ایمان صفا

ایمان صفا در یک خانواده 4 نفری زندگی می کند. او به خانواده اش بسیار احترام می گذارد و مادرش همیشه دعاگویش است و پدرش همچون کوه همیشه پشت پسرش ایستاده است.

ایمان صفا

ایمان صفا

ایمان صفا

ایمان صفا

این بازیگر جوان یک خواهر به نام طنین و یک برادر دارد. خواهر ایمان صفا متولد 14 مرداد 1376 است و ایمان صفا به قدری او را دوست دارد که خواهر را قشنگ ترین موجود جهان در نگاه برادر می داند. از نظر ایمان صفا بازیگری حرفه ای پر دردسر است و به دلیل سختی کار، استرس و اضطراب بالای آن بازیگران زود پیر می شوند و به همین دلیل بازیگران باید بیش از بقیه به سلامت روح و جسم شان اهمیت بدهند.

این بازیگر سرشناس کشورمان مهم ترین خصیصه اخلاقی خود را صادق بودن با مردم عنوان می کند و در مصاحبه ها و صفحه اینستاگرام خود تکه کلام (من سربازتونم) را زیاد بیان می کند. او علاوه بر بازیگری دستی بر قلم هم دارد و به دلنوشته می پردازد. او معتقد است که چهره انسان باید طبیعی باشد و هرگز زیر بار عمل زیبایی بینی نرفته است چراکه نمک چهره اش را به خاطر فرم بینی اش می داند.

ازدواج و همسر ایمان صفا

ایمان صفا مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

ورزش های موردعلاقه ایمان صفا

ایمان صفا به ورزش نیز علاقه زیادی دارد و حتی چند رشته ورزشی را دنبال کرده است. او فوتبال را به طور حرفه ای انجام می دهد و دروازه بان تیم هنرمندان است؛ همچنین دفاع راست تیم فوتبال شهید فهمیده بوده‌ است. در دوران نوجوانی در ورزش تکواندو فعالیت داشته‌ و حتی کمربند مشکی نیز دارد اما این ورزش رزمی را ادامه نداد و برای مدتی سراغ ورزش کشتی رفت.

این بازیگر ایرانی استعداد چاقی وحشتناک دارد و باید از یک رژیم غذایی سالم و ساده پیروی کند تا اضافه وزن نیابد. او با انجام ورزش و تبعیت از یک رژیم غذایی ساده موفق شده است در طول 10 سال فقط 2 کیلوگرم وزن اضافه کند که به گفته خودش اگر رژیم نداشت امروز به جای 2 کیلو، 25 کیلو به وزنش اضافه می شد. ایمان صفا از ورزش کردن هرگز خسته نمی‌شود و آن را رها نمی کند.

کدخبر: 961558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟