بیوگرافی نیلوفر شهیدی + از عکس لباس عروسی اش تا تصاویر مدلینگی !

نیلوفر شهیدی بازیگر معروف ایرانی در سال 1360 در تهران به دنیا آمده است. او دوبرادر کوچک‌تر از خودش دارد که البته رابطه صمیمی نیز با هم دارند. پدر نیلوفر شهیدی، اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است.

نیلوفر شهیدی

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

خانم شهیدی مدرک فوق لیسانسش را از رشته مهندسی کامپیوتر گرفته و بعد با بازی در سریال در قاب تلویزیون دیده شد. او با بازی در تلویزیون به شهرت رسید. اما خوب ظاهرا پدرش هیچ علاقه‌ای به ورود دخترش، نیلوفر شهیدی به عرصه سینما و بازیگری نداشته است.

نیلوفر شهیدی در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید: پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم و حتی وقتی در دانشگاه در رشته هنر قبول شدم به من اجازه تحصیل در این رشته را ندادند. به همین دلیل من مهندسی کامپیوتر خواندم.

نیلوفر شهیدی

با این حال علاقه او به بازیگری باعث شد، بدون توجه به خواسته پدرش در کلاس های بازیگری شرکت کند، که باز هم با فهمیدن پدرش نتوانست در این کلاس ها حضور پیدا کند. با این حال ظاهرا سرنوشت او با بازیگری و سینما گره خورده بود.

ورود به دنیای سینما و بازیگری

خانم شهیدی در سال 1387 به طور اتفاقی سر یکی از کارهای پدرش که مسئولیت فیلمبرداریش را داشت، حضور داشت که صادق کامیار کارگردان به او پیشنهاد بازیگری دارد. همین نیز باعث شد او برای بازی در فیلم تلویزیونی رویا سال 88 جلوی دوربین برود.

نیلوفر شهیدی

سینما و تلویزیون

با این که اولین کار او در تلویزیون رویا سال 88 بود اما اولین فیلم سینمایی او با نام سینما سوخته در سال 1389 ساخته مهرشاد کارخانی بود که اجازه اکران عمومی دریافت نکرد. پس از آن خانم شهیدی دوباره با مجموعه زمستان گرم در قاب تلویزیون حاضر شد.

با این حال برای این بازیگر، سریال گاندو پرحاشیه ترین کاری بود که او تا کنون انجام داده است.

ازدواج و همسر نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی ازدواج کرده و است. او در آبان 1398 با انتشار عکسی از خود و همسرش این خبر را به مخاطبینش اعلام کرد.

نیلوفر شهیدی

کدخبر: 961196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟