بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز هنرپیشه سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

خانواده و تحصیلات

افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد ، مجرد است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است ، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

افسانه پاکرو

 

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد.

سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان ، دوقلو هستند ، این دو علاقمندی هایشان ، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

افسانه پاکرو

 

نحوه بازیگر شدن

من در ۱۴ سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قست نشد ، در واقع به خاطر درس و مشق ، خودم و خانواده ام خیلی با این کار موافق نبودیم ، بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد از آن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم که فکر می کنم این هم خواست خدا بود وگرنه خودم اصلا فکرش را نمی کردم که بتوانم به این زودی به نتیجه برسم از این به بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در این راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم که اگر او نخواهد اصرار من بی مورد و بی نتیجه است.

افسانه پاکرو

 

تشویق خانواده

مشوق اصلی من خانواده ام هستند ، البته پدرم اوایل خیلی این شغل را دوست نداشت و دلش می خواست من حرفه دیگری را انتخاب کنم اما حالا خیلی هم علاقه مند شده و با شوق کارم را دنبال می کند.

افسانه پاکرو

 

تجربه کار با ایرج قادری

در «محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود. سینمای ایرج قادری را به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب دوست داشتم. همه چیز دقیق بود ، برعکس بعضی از کارها که آشفتگی و بی نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد. جالب بود که در فیلم «شبکه» هم با توجه به اینکه حالشان خوب نبود ولی همان نظم و ترتیب برقرار بود.

افسانه پاکرو

 

تجربه کار با عباس کیارستمی

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می سازد که تنها بازیگر ایرانی آن ، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم راهبه ها در چین ، از یک سال قبل مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نامعلوم شد.

 

ورود به تلویزیون و شهرت

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال ۱۳۸۴ بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان شروع کرد و در همین سال با فیلم رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

افسانه پاکرو

وضعیت ازدواج و همسر افسانه پاکرو

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شرط جنجالی ازدواج

می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد.

همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود!

افسانه پاکرو

رد پیشنهاد دلنوازان

افسانه پاکرو در حالی ۲ بار قرارداد خود با سریال دلنوازان سال ۸۸ رو بخاطر عدم تمایل به بازی و دیده شدن هر شب در تلویزیون کنسل کرد که سحر قریشی با این سریال به شهرت عجیبی رسید.

 

مادر و دختر نقاش

دانشگاه نقاشی خواندم و بیشترین علاقه ام نقاشی است ، مادرم هم نقاشی است و با اینکه تحصیلات آکادمیک نقاشی ندارد دیدن آثارش هر کسی را متعجب می کند.

از تکواندو تا علی دایی

از دوران بچکی شنا ، تکواندو ، و ژیمناستیک کار می کردم.

به فوتبال و دروازه بانی هم علاقه دارم و از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی را دوست دارم و از خارجی های طرفدار رونالدو هستم.

افسانه پاکرو

از دود سیگار متنفرم

انتشار برخی تصاویر از سیگار کشیدن خانم پاکرو به شدت مدتی جنجالی شد که در نهایت اعلام کرد این عکس ها مربوط به سکانسی از یک فیلم کوتاه است.

او می گوید به از دود سیگار بدم میاد و برای بازی در این فیلم مجبور شدم سیگار دستم بگیرم.

افسانه پاکرو

از شهرت بیزارم

از شهرت بیزارم ، این را بدون اغراق می گویم . من واقعا به خاطر حس شهرت طلبی به سراغ این حرفه نیامدم.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

کدخبر: 961181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟