کارگردان باربی اجازه بازی با باربی را نداشت!

گرتا گرویگ کارگردان Barbie می‌گوید در کودکی اجازه بازی با عروسک‌های باربی را نداشته است: "مادرم به عروسک‌های باربی علاقه‌ای نداشت."

گرتا گرویگ در مصاحبه ای اعتراف کرده است که خاطرات خوش و مثبتی از عروسک باربی ندارد. او به تازگی «باربی» (Barbie) را به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ به کارگردانی یک زن تبدیل کرده است.

گرویگ می‌گوید مادرش اجازه بازی با عروسک‌های باربی را به او نمی‌داده است: مادرم به باربی علاقه نداشت.

او ادامه می‌دهد: اما عروسک‌های دست دومی از دختران محله‌ای که در آن بزرگ شدم و عروسک‌های کهنه زیادی داشتم. هرچند مادرم که قدردانش هستم، به من یک عروسک داد، یک عروسک زیبا، درون یک جعبه، برای کریسمس.

«باربی» بیش از ۱.۴ میلیارد دلار فروخته و در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم سال در سراسر دنیاست. این فیلم هفته پیش نامزد ۹ جایزه گلدن گلوب و ۱۸ جایزه انتخاب منتقدین شد. «باربی» دومین فیلم پرافتخار تاریخ گرمی پس از «نش‌ویل» (Nashville) با ۱۱ نامزدی است. به گزارش ۳۰نما، گرویگ فیلم «باربی» را با همکاری همسرش نوآ بامبک و در ایام قرنطینه نوشت. مارگو رابی بازیگر نقش اول «باربی» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است پیش‌تر گفته بود که به استودیوی برادران وارنر وعده فیلمی ۱ میلیارد دلاری را می‌داده. «باربی» تابستان امسال همزمان با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» اکران شد و پدیده فرهنگی «باربنهایمر» را پدید آورد.

گرویگ می‌گوید در زمان نگارش فیلمنامه امیدوار بوده «باربی» مردم را به سینما بازگرداند: و دلیلش این بود که در زمان نوشتن آن – ما فیلمنامه را مارس ۲۰۲۰ نوشتیم و در آن زمان فیلمی وجود نداشت.

این فیلمساز به تازگی به عنوان رئیس هیأت داوران جشنواره کن هفتاد و هفتم برگزیده شد.

کدخبر: 956209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟