فیلم جدایی زیباترین خانم بازیگر هند از پسر آمیتا باچان ! / آیشواریا رای هند را به هم ریخت !

رسانه بولی‌نیوز به نقل از منابع نزدیک به خانواده باچان‌ها مدعی شد که طی هفته گذشته در پی افزایش تنش در خانواده باچان‌ها، آیشواریا رای خانه مشترک با همسرش را ترک کرده و اکنون به طور جداگانه با دختر و مادرش زندگی می‌کند، این منبع نزدیک همچنین اشاره کرد که آن‌ها هنوز قصد جدی برای جدایی ندارند سعی دارند تا همچنان در در مراسمات از یکدیگر حمایت کنند، آیشواریا همچنین شب گذشته به صورت مستقل و با ماشین شخصی خود برای تماشای اجرای دخترش در مدرسه «آمبانی» شرکت کرد، این درحالی بود که همسر و پدر شوهر او نیز در این مراسم حضور داشتند.

هندوستان تایمز نیز با انتشار مطلبی مدعی شد که «آمیتاب باچان» هنرمند مطرح سینمای بالیوود، عروس خود را در اینستاگرام آنفالو کرده است، این اقدام او بازتاب منفی را در بین رسانه‌ها به همراه داشته است و منجر به دامن‌زدن بیشتر به شایعات جدایی آبیشک و آیشواریا رای شده است. او همچنین پس از رسانه‌ای شدند خبر «آنفالو» توییتی مرموز به همراه تصویری مبنی بر اینکه در فکر فرو رفته را در «X» به اشتراک گذاشت:

«همه چیز گفته شد، همه چیز انجام شد (تمام شد).. پس وظیفه را انجام بده و انجام آن را بپذیر».

 آیشواریا رای و آمیتاب باچان

بسیاری از طرفداران آمیتاب باچان بر این باوراند که تویت اخیر ستاره کهنه‌کار بالیوود اشاره‌ای به تنش‌های ایجاد شده در بین دو خانوداده «رای» و «باچان» دارد و او با این تویت آیشواریا رای را به صورت علنی تهدید کرده است.

در طی ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تنش و جدایی بین «آیشواریا رای» و «آبیشک باچان» در بین رسانه‌ها و کاربران اینترنت شکل گرفته است، این شایعات با اقدامات علنی خانواده باچان‌ها در انظار عمومی افزایش یافت، از عدم پوشیدن حلقه ازدواج توسط آبیشک باچان تا بی‌اعتنایی و نادیده گرفتن آیشوارایا رای توسط خانواده همسرش. هفته گذشته نیز در اکران «آرچی‌ها» رفتار آمیتا باچان بر روی فرش قرمز سوال برانگیز شد، او در طول مراسم پشت به آیشواریا بود و سعی در نادیده گرفتن او را داشت.

خبر ترک خانه آیشواریا رای هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده است. آمیتا باچان نیز تاکنون واکنشی به شایعات آنفالو آیشواریا رای در اینستاگرام نداشته است. خبر جدایی این زوج تاکنون توسط سخنگوهای خانواده «رای» و «باچان» تایید و یا تکذیب نشده است.

 آیشواریا رای و آمیتاب باچان

 آیشواریا رای و آمیتاب باچان

 آیشواریا رای و آمیتاب باچان

کدخبر: 955855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟