سکان سانسور شده  هزارپا  + فیلمی که کودکان نباید ببینند !

سکانس مستهجن هزارپا : رضا و منصور دو دوست صمیمی هستند که اوایل دهه‌ی شصت زندگی می‌کنند و کارشان دله‌دزدی‌ست. یک روز رضا از طریق مادرش که برای او به دنبال دختری مناسب می‌گردد، متوجه می‌شود الهام، که از خانواده‌ای ثروتمند است می‌خواهد با پسری ازدواج کند که جانباز باشد.

رضا که یک پایش را در تصادف از دست داده و از پایی مصنوعی استفاده می‌کند، فرصت را مغتنم می‌شمرد تا از همین طریق به دختر نزدیک شود.

او به محل کار الهام که یک آسایشگاه جانبازان را می‌چرخاند می‌رود و به هر بهانه‌ای شده برای خودش کاری دست و پا می‌کند تا رگ خواب الهام را به دست بگیرد.

در ادامه سکانس مستهجن هزارپا را می بینید که خنده دار و حاوی محتوای بزرگسالان و +18 است و در نسخه اکران شده این سکانس حذف شده است:

سکانس مستهجن هزارپا

عوامل فیلم

هزارپا فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی ، تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی محصول سال 1396 است.

اسامی بازیگران هزارپا

رضا عطاران،جواد عزتی، سارا‌بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیر مهدی ژوله، شهره‌لرستانی، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، محمد نادری، مرتضی زارع، سیدعلی صالحی و…

کدخبر: 954996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟