حاشیه های اکران خصوصی نیسان آبی  ! / از کیک بزرگ نیسان تا شوخی های بازیگران !

شب گذشته اکران خصوصی قسمت سوم فصل دوم سریال نیسان آبی در پردیس سینمایی فرهنگ با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

در این اکران بازیگرانی چون حسین یاری، علیرضا خمسه،مهلقا باقری، مهران غفوریان، ایمان صفا و دیگر هنرمندان حضور داشتند از عوامل فیلم هم تهیه کننده احسان ظلی پور و کارگردان جدید این سریال مسعود اطیابی حضور پیدا کردند.

شاید انتظار می‌رفت کسانی چون یکتا ناصر، بهناز جعفری، گیتی قاسمی و دیگر بازیگران مطرح این سریال هم در اکران حضور پیدا کنند اما مجموعه نیسان آبی به همین چند نفر اکتفا کرده اند.

خوش قول ترین و بد قول ترین بازیگر نیسان آبی

حسین یاری اولین نفری که به آنجا رسید و گرم و صمیمی میان دوستان و آشنایان شروع به گپ و گفت کرد.

اما بد قول ترین بازیگر این اکران ایمان صفا بود این بازیگر حداقل۴۵ دقیقه و در نهایت آخرین نفر به این اکران اضافه شد.

مهران غفوریان طبق عادت با دیسیپلین خاص خودش و با عجله از میان عکاسان و خبرنگاران گذشت و حتی علاقه ای به عکسی یادگاری انداختن در جایگاه فوتوکال نداشت. اما در نهایت عکاسان او را مورد هدف قرار داده و چند عکسی از گرفتند.

در این اکران سید مسعود حسینی با شوخ طبعی زیاد میان جمع خبرنگاران و عکاسان سعی بر این داشت تا خنده بر لب آن ها بیاورد و حتی چندباری میان آن ها از زحمات عکاسان و خبرنگاران تشکر کرد.

در ساعات پایانی قبل از آنکه بازیگران در سالن نمایش فیلم حضور پیدا کنند کیکی بزرگ از نیسان معروف در سریال رونمایی شد.

مهران غفوریان و حسین یاری و چند تن از دیگر بازیگران سریال در این بخش از برنامه سعی بر این داشتند تا با شوخی های خود و تیکه کلام های خاص خودشان در فیلم فضا را صمیمی کنند. در نهایت این کیک بریده شد و پس از آن تمام عوامل و بازیگران به سالن اکران برای تماشای قسمت جدید آن رفتند. ایمان صفا همانطور پیش تر گفته بودیم پس از تمام این مراسم ها و زمانی که دیگر بازیگران در سالن نمایش فیلم درحال تماشای سریال بودند به اکران رسید‌.

خبرنگار: سوگل امیری

کدخبر: 954982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سوگل امیری
آیا این خبر مفید بود؟