فیلم /  شخصیت های واقعی سریال جومونگ چه شکلی بودند ؟

«افسانه جومونگ » نام یک سریال تلویزیونی کره ای به کارگردانی لی جو هوان و تهیه کنندگی کیم ته هون است که محصول شبکه MBC در سال 2006 میلادی می باشد.

نگارش فیلمنامه این سریال تاریخی در 81 قسمت بر عهده ی جانگ هیونگ سو و چوی وان کیو بوده است.

افسانه جومونگ براساس رخدادهای تاریخی و افسانه‌ای کره‌ای نوشته شده است و به نحوی متعادل و جذاب عناصر تاریخی، اکشن، رمانتیک، درام و کمدی را با هم تلفیق کرده است.

این سریال داستان زندگی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ کره جنوبی را روایت می‌کند. سریال افسانه جومونگ به دلیل جلوه‌های ویژه چشمگیر، بازی‌ های درخشان بازیگران و داستان جذابش، یکی از پربیننده‌ ترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ کره جنوبی و ایران محسوب می‌ شود. این سریال در بسیاری از کشور‌های آسیای شرقی، خاورمینان و حتى آفریقا پخش شده و مورد تحسین قرار گرفته است.

سریال جومونگ از نظر داستانی جذاب و پرکشش است و جلوه‌ های ویژه آن نیز خیره‌ کننده است. بازی بازیگران سریال نیز به خوبی انجام شده است. این سریال یک اثر ارزشمند است که به تاریخ و فرهنگ کره می‌ پردازد. سریال افسانه جومونگ برای علاقه‌ مندان به سریال‌ های تاریخی و حماسی، یک انتخاب عالی است.

خلاصه داستان سریال افسانه جومونگ

داستان این سریال درباره ی جومونگ پسری دست و پا چلفتی است که پدر اصلی او ژنرال هموسو است که به دروغ به مادر جومونگ اطلاع می‌ دهند که همسر وی مرده است و پادشاه از مادر جومونگ خواستگاری کرده و جومونگ را همچون پسران خود یعنی تسو و یونگ پو بزرگ می کند.

با گذشت زمان جومونگ بزرگ و نیرومند می شود و به طور اتفاقی با بانو سوسانو آشنا می‌شود و…

کدخبر: 948847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟