این دختر معروف ایرانی کیست ؟ / بازیگر نیست می شناسیدش اما عمرا حدس بزنید

نیلی افشار یکی از بلاگر های ایسنتاگرامی است که از بعد رابطه عاطفی با پویام مختاری در فضای مجازی معروف شد ، پس از جدایی از پویان هم خود به تنهایی کار بلاگری را ادامه داد ، اخیرا عکس هایی از خود را با گریم عجیب و غریب منتشر کرده است که بسیاری از مردم شوکه شدند.

نیلی افشار

نیلی افشار

نیلی افشار متولد 18 اردیبهشت 1373 در کرج است و چهره اینستاگرام است. از منشی دکتر شروع کرد تا اینکه به ترکیه رفت و به عنوان یک رقصنده شناخته شد، سپس با مافیاهای شرط بندی به شهرت رسید. نیلی با نام اصلی نیلوفر صفری زاده چکامی فرزند اسماعیل اهل چوکم روستایی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام در استان گیلان است.

نیلی افشار 2 بار ازدواج کرد که هردوبار به طلاق منجر شد. در برخی منابع عنوان شده است که او از ازدواج اولش یک فرزند داشته که پس از مهاجرت به ترکیه او را در بهزیستی گذاشت که به نظر می رسد شایعه ای بیش نباشد. نام اصلی نیلی افشار، نیلوفر صفری زاده چوکامی است. نام پدرش اسماعیل است. این شاخ مجازی اصالتا اهل چوکام، دهستانی به مرکزیت روستای اشکیک از توابع شهرستان خمام استان گیلان است. او تحصیلاتش را نیمه کاره در رشته علوم انسانی گذاشت.

نیلی افشار 1

نیلی افشار

 

کدخبر: 946360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟