عکسی از تولد 51سالگی ساده و بی آلایش شبنم مقدمی

شبنم مقدمی بازیگر و هنر پیشه ایرانی است که در سینما و تلویزیون دارای درخشش و طرفداران خاصی است.این خانم بازیگر در سریال طنز تلویزیونی هفت سنگ نیز ایفای نقش کرده است.پر اینجا عکسی از تولد 51سالگی خود منتشر کرده است.

شبنم مقدمی در 3فرودین 1351دیده به جهان گشود.

شبنم مقدمی، بازیگر و نریتور ایرانی است. او با سه دهه حضور مستمر در تئاتر، سینما، تلویزیون، رادیو و همچنین تولید کتاب‌های صوتی، مشارکتی گسترده در صنعت سینما و سرگرمی داشته و جوایز متعددی از جمله دو سیمرغ بلورین را نیز از آن خود کرده‌است.

مادرش در دانشگاه کشاورزی کار می‌ کرد، پدر مرحومش مهندس برق بود و یک برادر بنام بهنام دارد.

شبنم مقدمی فعالیت هنری خود را از سال 1377 با برنامه رادیویی «خانه کاغذی» آغاز نمود و در کنار رادیو تئاتر را ادامه داد و اولین بار سال 76 نقش کوتاهی در سریال «گل های آفتابگردان» ایفا کرد.

هنوز دیپلم نگرفته بودم که با گروه کودک رادیو آشنا شدم و توانستم هر از چندگاهی در برنامه های رادیو حضور داشته باشم و هم در تئاتر بازی کنم و بنویسم

بصورت حرفه ای از سال ۱۳۷۷ با برنامه رادیویی «خانه کاغذی» کارم را ادامه دادم و اجرای برنامه های «هفت شنبه»،«خط خطیم» و «هفت ترانه» را نیز برعهده داشتم

خانم شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۳ ساله بود با علیرضا آرا بازیگر ۳۰ ساله ازدواج کرد، با این حال این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی

کدخبر: 945339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟