علیرضا طلیسچی مردم را در کنسرت غافلگیر کرد

علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای قطعه زندگی جونم به روی صحنه سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس رفت و ضمن خوش‌آمدگویی قطعه بعدی خود تو فکر می‌کنی کی‌ای را اجرا کرد.

نفس کی بودی تو،‌ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، لیلا، یه دریا نریم، دل به دل، قاف و سختگیر، انتخاب‌های بعدی این خواننده بودند که در کنسرت شب گذشته به اجرا درآمدند. میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه/ مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه … با هم‌صدایی تماشاگران خوانده شد و طلیسچی به سراغ اجرای قطعه به تو چه با همراهی ارکستر رفت.

طلیسچی پیش از اجرای قطعه جدید و محبوب خود با نام پاقدم، مخاطبانش را غافلگیر کرد و گفت: می‌دانستید شما هم‌اکنون درحال شرکت کردن در موزیک‌ویدیوی کنسرتی پاقدم هستید؟ این افتخار را دارم که با حضور این چهره‌های زیبا، موزیک‌ویدیوی این کار را ضبط و می‌خواهم از لحظه‌به‌لحظه صدای شما استفاده کنم.

نکته قابل‌توجه اجرای قطعه تازه منتشر شده طلیسچی، همخوانی حاضران از ابتدای اجرای این اثر بود و پیش از اجرا، تماشاگران ترجیع‌بند کار را یک‌صدا برای طلیسچی خواندند تا نشان دهند چقدر اثر تازه او مورد توجه و استقبال‌شان قرار گرفته است.

با توجه به اعلام ضبط موزیک‌ویدیوی کنسرتی قطعه پاقدم در شب گذشته، باید منتظر انتشار نسخه کنسرتی این قطعه پرطرفدار بود که حسابی این روز‌ها سر و صدا کرده و می‌توان گفت بدون شک در پلی‌لیست بسیاری از مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفته است.

طلیسچی پس از اجرای قطعه پاقدم، با درخواست مخاطبانش بلافاصله به اجرای مجدد این قطعه پرداخت و سپس قطعات آخرش قشنگه و‌ای دل غافل به اجرا درآمدند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

سیما تیرانداز، علیرضا نیکبخت واحدی و صابر خراسانی از جمله مهمان‌های این کنسرت بودند.

کنسرت علیرضا طلیسچی دوشنبه شب ۱۵ آبان‌سال جاری در سالن رویال‌هال هتل اسپیناس‌پالاس به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری نوای سپند برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۲۲ آبان ماه نیز تمدید شد که تمامی بلیت‌های آن به فروش رسیده است.

کدخبر: 944429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟