خانم بازیگر بی اعصاب ایران کیست ؟!  + عکس اروپایی  وسط کنسرت رضا صادقی و بیوگرافی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون است که در اکثر نقش های او در زمینه های طنز است. که به خوبی خودش را در دل مردم ایران جای داده است.

دراینجا عکسی از مریم امیرجلالی در کنسرت رضا صادقی می بینید.

مریم امیرجلالی

من 29 بهمن سال 49 روز عیدغدیر ازدواج کردم. آن زمان عروسی ها خیلی ساده بود. مثل الان نبود که هزارتا چشم و هم چشمی و تجملات باشد. من سفره عقدم را خودم چیدم. سفره عقد خودم که سهل است حتی سفره عقد دخترم را هم که سال ها بعد بود (سال 73) خودم چیدم. کارت عروسی هم نداشتم. همه مهمان ها را حضوری یا تلفنی دعوت کردیم. عروسی ساده و کوچکی بود. اصلا کارت عروسی هم مثل الان از واجبات عروسی نبود

من دختر یک درویش هستم. بنابراین از تجملات بیزارم. تنها چیزی که من از پدرم به خاطر دارم این است که تابلویی روی دیوار داشت که روی آن یک بیت شعر نوشته شده بود : در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست هرجا که صفا هست در آن نور خدا هست

مریم امیرجلالی یک دختر به نام مهشید دارد که در کانادا زندگی می کند و 2 نوه دختر نیز دارد. او گاهی برای دیدار فرزند و نوه هایش به کانادا می رود.

شاید جالب باشد بدانید که مریم امیرجلالی به موسیقی علاقه بسیار دارد و تا به حال در چندین کنسرت حضور داشته است. او با گروه موسیقی بیان نیز به‌عنوان خواننده همکاری کرده است.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی

کدخبر: 944072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟